De kop van de week eraf

Montag 4.Juli
Viel mee vanmorgen gelijk al 15 graden ondanks veel bewolking. De bewolking bleef maar de zon was er ook regelmatig en werd het toch 24 graden. Ben ik dik tevreden mee. Jan vanmorgen even de wasmachine aangesloten zodat ik de 2 wassen kon doen. De droger nog steeds met verlengsnoer in de gang. Eerst samen met Jan even wat inkopen bij de Mez. Jan vond een Kaputzen-sweatshirt en een T-shirt. Ik heb een zomerjurkje gekocht. Ik wilde eigenlijk korte broeken maar niets naar mijn zin er wordt maar weinig momenteel aangeboden. Nog 2 nieuwe dekbedovertrekken voor de warme tijd. Ik had er al 2 gekocht en een winterset.
Dan thuis de koffieautomaat ontkalkt en nieuwe waterontharder erin. Ben ik altijd een tijdje mee bezig. Ondertussen de vaatwasser leeggeruimd en dan die ook met machinereiniger aangezet. Datzelfde voor de wasmachine na de wassen. Nieuwe tandenborstels , nieuwe wc borstel, afwasborstel en is alles weer volgens schema geklaard. Kan het nooit vergeten met het vaste schema. Elke 3 maanden is het grote ruilbeurt en schoonmaak van de machines in huis.
Eten gemaakt, cevapcici met salade met guacamol en Kartoffelteller. Heerlijk op het balkon gegeten,
Vlak daarna moest Jan al weer gaan werken en ik even de stapel post en reclame doorgekeken. Zo het laatste uit de droger halen en ben ik voor vandaag weer klaar vind ik zelf.
Weer leuk, Pepijn zijn B zwemdiploma en Olivia een Puck diploma (paardrijden).