Relaxte zondag

Sonntag 2.Oktober
Het mooie weer is over , de hele nacht en morgen hadden we regen maar in de middag werd het droog en was het 18 graden, dat is koud als je zo verwend bent met zonnig en warm weer.
Dominik kwam en ik ga even een koffie maken kom weer binnen en hij slaapt. Half uurtje later kwam Theresa binnen werd hij wakker gingen ze spelen. Ik de hutspot afgemaakt en deze keer met kipgehaktballen. Middageten, Theresa at niets, Dominik viel aan op het gehakt en een deel apart geschoven dat als hij dat wil ook hutspot moest eten. Dat deed hij en mocht hij ook het vlees van Theresa nog eten.
Ik breng Theresa naar beneden en even melden dat ze niets gegeten heeft ko terug en Dominik slaapt. Dat deed hij nog een aardig poosje. De GP deels gekeken en geweldig Max 2e en zijn teamgenoot 1e.
Verder een rustige zondag geen opwinding, geen arbeid , gewoon een beetje chillen.
Dominik wordt vroeg opgehaald door een vriendin van zijn moeder want die moet tot laat werken. Dan kunnen wij daarna kijken of we de gasten treffen om het Gästeblatt op te halen.
Gisteren waren ze er niet toen we langs gingen dus nu rondom etenstijd herkansing.
Vanmiddag van Waylan dat nummer van Otis Redding gehoord , gewoon geweldig en een stuk jeugd en jeugdmuziek terug . Ik was grote fan van soulmuziek en ook van Otis dus voor mij kippevel.