Zo´n maandag gevoel op donderdag

Hele ochtend ritueel maar Sabrina moest brullen dus mocht toch met Mama mee. Na de dikke mist werd het toch redelijk weer met zelfs af en toe een flauw zonnetje. Van alles en nog wat gedaan en met Jan samen het huisje bemeten wat er nog gekocht en gedaan moet worden. Na het middageten was Jan weer werken en ik bij Letmaier kijken wat het materiaal kost en wat ze hebben. Tot mijn vreugde het meeste wat ik nodig heb en ook nog tegen dezelfde prijs als de Obi alleen in 4 meter lengtes maar ze zagen alles op maat. Vond ik op de terugweg een snoeischaar op straat maar opgeraapt en meegenomen. Krijg pas problemen als er ergens staat dat er iemand vermoord is met een snoeischaar.
In de middag nog met van alles en nog wat bezig geweest, Ingrid kwam voorbij en vroeg kunnen we niet bij Letmaier vragen wat ze hebben want ze had namelijk in Liezen niet gevonden wat ik wilde hebben en 1 plank meegenomen maar verkeerde maat maar kunnen hem vast wel verwerken. Dus ik zei haar dat ik dat al gedaan had en naar tevredenheid.
Kreeg een berichtje met Sinterklaas is geweest en verder niets. Wel lachen want dat houdt in dat mijn inkopen bij Nynke zijn aangekomen.
Fotos van mijn zus Els gevonden, een mooie Els die nog maar de helft is van wat ze eens was maar gelukkig de aard en inborst voor de volle 100% behouden .