Het lange weekend staat voor de deur.

Vanmorgen zo waar voor achten uit mezelf wakker. Een beetje ontbijttv en dan eruit voor alle ochtend dingen. Ik voelde mij ook niet moe.
Alles op mijn gemak gedaan. Want mijn knie doet erg pijn. Dan ben ik massala kip gaan maken voor de roti met veel saus en veel aardappelen. Dan hebben Jan en ik een roti gegeten gevuld met de massalakip en aardappelen een gekookt ei en boontjes en lekker veel saus en dan met je handen eten. Jan gaat het dan aan of hij in iets heel vies zit te poeren. Die vind dat met je handen eten helemaal niets. Ik heb genoeg gemaakt zodat Jannick en Meli ook hebben. Jannick kwam eind van de middag thuis en zei Meli is vandaag heel laat dus ik bewaar de roti voor morgen. Jan en ik hebben nog een roti gegeten en dan was alles weg.
Ik had in de middag nog heerlijke verse aardbeien met slagroom .
Het weer was donker somber nat en koud.
Ingrid kwam eind van de middag de tassen ophalen van de kinderen en ze had daarvoor Theresa opgehaald. Die zag er niet uit doodmoe en bleek weinig slaap gehad denk ik. Gelijk afgesproken voor maandag dat ik de kinderen om half 9 ophaal. En dat Sabrina 8 mei nog door ons wordt opgehaald want dan kan ze haar bed bekijken.
Theresa had voor mij een minimagneetje meegenomen voor op de koelkast. Van het Landeszeughaus in Graz. Heel erg lief van haar.
Zo gaan de dagen ook snel voorbij.
Morgen zijn we 24 jaar getrouwd . Helaas moeten we tot maandag wachten voor de oranje tompoezen.

Alvast gefeliciteerd met jullie 24ste huwelijks dag🎉🎉🎉🎁

Erna 2023-04-28 20:25:03

We hopen dat jullie 29 April er een super gezellige dag samen zullen hebben , met jullie 24 - jarig huwelijksfeestdag Jan en Nicolette, groetjes Ruud en Christina en de kids