Theresa blij gemaakt

Mittwoch 17.Februar
Weer gesneeuwd maar niet de moeite waard op onze hoogte boven genoeg sneeuw er weer bij. Ook in het zuiden is veel sneeuw gevallen. De grens zit vlak boven ons. In de middag kwam de zon en werd het een 17 graden.
Ik werd weer pas tegen 8 uur wakker na goed geslapen te hebben.
Ben vooral de woning aan het doorspitten wat weg kan. Een lade in de huiskamer vol met van alles en nog wat van de dvd , blue ray. Kastjes voor van alles en nog wat . Nu een hele hoop eruit want een kastje voor als je kabeltv hebt gebruiken we niet, de oude dvb t ook niet meer de papieren ervan dus ook niet, allerlei boekjes en papieren van apparaten die we niet meer hebben. (Jan bewaart graag) nu of de vuilnisbak in of naar Jan zijn rommel beneden.
Theresa kwam met Ingrid en ik zei haar kijk eens in de verkleedkist. Dan kwam ze helemaal stralend binnen en zei kijk nou Mama hab ich mir immer gewünscht.
Het brandweerpak moest gelijk aan en ze was zo blij. Later is ze met Mama een nieuwe bril gaan uitzoeken en over een week krijgt ze die.
Ingrid had ook besloten om vandaag al naar Oberwölz te rijden, ze blijft tot vrijdag/zaterdag bij haar moeder. Theresa heeft dan ook Oma voor haar alleen omdat er geen andere komen. Ingrid heeft ook haar skispulletjes meegnomen want ze wil nog wat skien met Theresa. Zal dus wel stil zijn de komende dagen.
Ik het deel van het poppenhuis wat wit moest worden geverfd en gelijk haar hobbelpaardje van het huis gedaan. Die heb ik bruin gemaakt dat wilde ze. Dan het bad, wc en wastafeltje wit geverfd en voor het spiegeldeel alufolie erop geplakt. Tja je moet als Oma wat om het je kleindochter naar de zin te maken en ik moet het wel redelijk doen anders krijg ik ook het predikaat dat een kind het heeft gemaakt.

Weet iemand of je kan voorkomen en ja hoe dat ik elke dag weer van vreemde contact aanvragen op mijn skype krijg?

Wauw!!! Mooi je huisje!!! Leuk die foto's van de stoere brandweervrouw!