ZONDAG met heel veel zon.

Vanmorgen eruit om de tafel te dekken maar de familie bleef weg dus even een berichtje gestuurd en ze kwamen er aan. Ik werd gisteravond om 10 over 12 wakker van het alarm. Ik kon daarna niet in slaap komen dus ik was ook niet gelijk fit. Dan vertelde Jannick dat hij dacht dat hij droomde toen de alarmen afgingen maar dat al snel de telefoon ging en dat vond hij raar want wie belt op zijn prive nummer in de nacht. Bleek het de brandweer te zijn die bij IPC stond , gelukkig geen brand maar ze hadden problemen met de brandmelder en wisten niet wie ze moesten bellen. Dan Jannick zijn baas gebeld zodat die het kon oplossen. Dus ook hij had een vreemde nacht.
Het ontbijt was zonder Meli die gelijk na haar dienst naar bed was gegaan. Sabrina goot een vol glas drinken over zich heen. Dus die zat bloot aan tafel.
Jannick ging na het ontbijt met de kinderen en wij gingen ons klaar maken om naar Prenten te gaan. Was het vroeg nog veel bewolking die loste helemaal op en het werd warm . In Prenten zag het er keurig uit en alle handdoeken waren er nog. Het grootste deel is klaar en de was schiet al op. Dan naar huis gegaan dan gaan we van de week het afmaken. Jannick en Meli zijn met de kinderen naar de Worschachklamm. Dan bij mezelf aan de slag , ik had de bedden al afgehaald voor we gingen dus die was kon in de droger en de volgende aangezet. Dan zelf even douchen en omkleden.
Middageten was lekker en snel, ik had bagels met geitenkaas en rucola en honing gemaakt. Heerlijk. De rest van de dag in rust en het was erg heet. Toen ze beneden thuis kwamen was ik even naar beneden gaan. Ze hadden dolle pret in de tuin met een soort navulbare waterballonnen . Als je ze vult met water en dichtklapt heb je een ronde bal. Jannick was aan het gooien naar Theresa en Sabrina. Toen Theresa even niet oplette gooide Jannick de hele emmer over haar heen. Nu speelt Sabrina in haar blootje in de trampoline en Theresa in een shirt en onderbroek. Ze hebben dolle pret.
Het was een heerlijke dag. Het was op het balkon ineens 37 graden. Het was mij vandaag te heet om buiten te zijn. Nu eind van de middag trekt het helemaal dicht wat het alleen maar benauwder maakt.

Leuke foto's

Liduina 2023-08-14 10:09:55

Mooi stukje daar! Leuke foto’s!