Laatste super warme zonnige dag.

Was weer rondom 7 wakker, heerlijk in bed met ontbijt tv maar dan toch eruit want het is de laatste mooie zonnige dag. Er komt heel erg slecht weer aan en er worden ook problemen verwacht omdat de bomen door het mooie weer nog steeds helemaal vol met bladeren zitten.
Theresa boft met haar feestje vandaag.
Werd ook al vroeg gebeld of ik een afspraak voor Jan kon verzetten dus naar een weekje later. Tijd past ook prima laat in de middag want we moeten naar Salzburg en Theresa is dan bij ons. Soms lossen zich problemen vanzelf op.
Samen met Jan naar de Unimarkt gelopen voor wat boodschapjes en weer terug. Middageten gemaakt en samen gegeten. De rust voor de drukte want om 2 uur komen de kinderen voor het partijtje van Theresa.
Nou we wilden mooi weer maar het was uiteindelijk te heet om in de tuin te spelen. Jan en ik besloten Sabrina me te nemen en om met de wagen een wandeling te gaan maken.
We besloten om de weg tussen de weilanden te nemen naar de Gröbmingeralm vandaar naar beneden gelopen en nog een rondje door de Hollanderwijk en dan langs de weg terug. Sabrina sliep vrij snel ze had nog wel de koeien bewonderd die naar het hek waren gekomen en luid loeiden. Het was al kwart over 4 toen we terug kwamen en ze sliep nog in de wagen tot kwart over 5. Dan werd ze nog even bij ons gebracht en we wachten nu tot alle kinderen zijn opgehaald die nog lekker buiten spelen want later op de middag ging het wel. Het werd 29 graden en ook wij hadden een zware dobber met de langzaam steigende schotterweg en ik met de kinderwagen duwen.
Ik ga straks genieten van een kriekje en ik heb lekkere crackers met wat kaas. Laat het weekend maar beginnen.
Helaas beginnen we wat later want Ingrid heeft nu volwassen visite buiten zitten met nog meer kinderen.