Schriftelijk gehaald inclusief Duits

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Dinsdag 22 juni
Joepi ik heb mijn schriftelijke examens gehaald inclusief Duits.Mijn praktijk examens had ik al gehaald.
Dus ik heb alleen nog een aantal mondelinge examens volgende week.
Maar het onzekerste was voor mij Duits waar ik mijn hele schooltijd hier al mee worstel.
Ik had een baan voor 2 maanden gevonden in de vakantie maar die ben ik sinds vandaag weer kwijt. Heel erg balen, je kan hier niet van de mensen op aan. Dan nemen ze je aan en bellen ze later weer af onder het mom prive omstandigheden kunnen geen personeel meer aannemen.
En ondertusen heb ik een ernstig financieel probleem. Af en toe wat voor Reini maar dat loopt ook niet door het slechte weer. Mag ik blij zijn als ik over de afgelopen 2 maanden 70 euro heb verdiend. Dan een paar uurtjes kegelbaan en een fernfahrt voor het rode kruis. Daar kan ik niet van leven. Kom ik op 100 euro per maand. Inschrijfgeld voor de Bergloop was al 30 euro en voor de Liezen cup 50 euro. Dus het is al weg.
Ik weet nog niet of we naar Nederland komen voor het NK zomerbiatlon. Donderdagavond is de diploma uitreiking als ik het haal.
Het is allemaal erg kort dag en het kost een hoop geld voor een weekendje. Eerst maar eens slagen dan zie ik wel verder.

22 juni 2010 17:27 | Door: Diane Buis Jannick, Van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat!!Geweldig! Nog heel veel succes de komende week. Groetjes,Jan,Diane,Remco,Jordy

molenaar.ruesink 2017-10-04 20:01:24

23 juni 2010 22:25 | Door: Annemarieke Gefeliciteerd Jannick!!! Ik zal voor je duimen dat je mondelinge examens ook goed gaan. Groetjes,