Wat een verschil met gisteren.

Oostenrijk, Bisschofshofen

wat een ..................weer en wat een verschil met gisteren. Het is 8 graden en het zeikt van de regen en ook nog mistig. We moesten al vroeg eruit 6 uur. Ik moest om 8.10 in bisschofshofen zijn. Ondanks de problemen op de weg waren we op tijd en ik kon gelijk doorlopen.
Dan even in het KARO winkelcentrum kijken maar dat was niet heel veel en erg klein. Dan maar doorgereden naar huis. Hoewel doorrijden was een probleem want er was ergens wat gebeurd. Tja en dan sta je stil bij de tunnels. De krant zitten lezen want je druk maken helpt ook niet.
Thuis gekomen hadden we het koud en het was in huis ook koud. Dus ons camping kacheltje even aangezet en toen was het in de huiskamer vrij snel behaaglijk.
Ik was eten gaan maken en omdat de oven aanstond werd het in de keuken ook warm.
Morgenavond komt de klusjesman die Ingrid voor me gebeld heeft kijken en ik hoop dat hij ons voor een redelijke prijs kan helpen. De Rauchfangkehrer kan dan snel alles keuren en aansluiten. Dan hoeven we niet meer in de kou te zitten. Al met al vliegen de dagen voorbij. Ingrid kwam voorbij en ze wilde fotos kijken maar Theresa was stierlijk vervelend dat ze terug naar beneden is gegaan. Ik denk dat ze haar eten geeft en naar bed brengt. Wij hebben ook gegeten en Jan heeft net de schoorsteen geel geverfd. Ziet er goed uit.