Het is weer zeer warm

Vanmorgen wakker voor de wekker een beetje dutten en eruit. Jan wakker gemaakt en alle ochtenddingen gedaan. Dan was het tijd om naar Christine te gaan. Het was al vroeg zeer warm Dus het viel niet mee. Jan had mij weer opgehaald. Ik had 2 dingen aan hem gevraagd toen ik wegging, de zonwering naar onder doen voor de zon in huis valt en zijn spiegel van de auto halen. Beide niet gedaan. Wat hij dan de hele morgen doet Joost mag het weten. Thuisgekomen douchen en omkleden, De was aangezet en de vaatwasser leeg gemaakt dan eten gemaakt. Samen met jan gegeten. Na het eten moest hij alsnog de spiegel eraf halen. Wat later toch aan de wandel gegaan en zie we hadden toch de verkeerde sp iegel besteld want hij bleek wel verwarming te hebben. Dus mogen we morgen weer aan de wandel.
Op de terug weg zag ik iemand zwaaien bij het Rk , we keken tegen de zon in dus zag niet gelijk wie. het was Meli die buiten zat met Jessi en nog iemand en even later kwam Carmen ook buiten. We zaten even en toen moesten Carmen en Meli met de ambulance weg en zijn wij naar huis gelopen. Het was toch 32 graden geworden. Thuis gekomen eerst een glas water want heet was het. Later kwamen Meli en Jannick ook thuis.
Gisteravond een poosje met Diane gebeld die was jarig en ik was zo waar op tijd en de juiste dag. Zo gaan de dagen toch voorbij.