Een normale dag

Vanmorgen wakker en me toch nog maar even omgedraaid. Helaas was voor de 3e dag op rij al vanaf vroeg herrie bij de buren waar ze al 3 dagen met boringen bezig zijn voor Erdwärme. Onze slaapkamer is aan de straatkant dus we hadden er flink last van. Ook Meli had 2 dagen pech uit de nacht komen en de hele dag herrie . Maar ik geloof dat ze nu klaar zijn. In de morgen van alles en nog wat en eten gekookt. Spercin
boontjes, Rösti, Runderwangen im Rotweinsauce. Dan samen met Jan gegeten. Ik had zo´n hoofdpijn dat ik even ben gaan liggen en een paracetamolletje. Dan een half uurtje later was het gezakt en kon ik op weg naar de offene Gesprächsrunde bij de PSN. Buiten wilde Meli net wegrijden en die zei stap in ik zet je wel af. Door de Corona een kleine groep 8 mensen en 2 therapeuten. Ik vond het wel leuk en wil de volgende keer wel weer. Maar alles onzeker door de Corona.
Jan was om 16 uur daar en we konden samen naar de apotheek waar mijn medicijnen niet waren want er stond niets op mijn kaart en die van Jan wel maar bij 1 weer de verkeerde dosering dat is al de 2e keer. Morgen maar een keer bellen. Dan sta je in de kou buiten te wachten en daar heb ik een bloedhekel aan vooral omdat ik elke keer minstens 2x moet gaan. Dan zijn we samen terug gelopen. Ik had het tegen Jan gezegd want anders komt hij de deur niet uit. Ik had uiteraard alle medicijnen zelf kunnen halen. Jannick is ziek van zijn 3e inenting tegen de Corona. Ik denk ook dat hij weinig afweer op het moment heeft. Ingrid had gebeld dat vrijdag de blokfluitles oefen uitvoering niet door gaat en dat Theresa dan eerder naar het feestje van Christian mag en ze kwart over 2 Sabrina bij mij brengt. Ik vind dat Theresa dan makkelijk wat eerder weg kan bij Christian om naar de karateles te gaan maar Ingrid zegt Resa is er toch niet. Nee maar wel iemand waar hij het aan heeft overgedragen.
Voor vandaag is het weer genoeg geweest morgen weer een dag.

Ik zit thuis omdat ik Corona hebt daar wordt je ook niet vrolijk van

Erna 2021-11-18 20:37:19

Moeten jullie nu allemaal in “lockdown”?