Super heet

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen om 6 wakker , wat tv kijken en dan eruit. Jan heeft me naar Aich gebracht naar Christine en ook weer opgehaald. Wat een hitte in de nacht bleef het 21 graden (Wenen zelfs 28) Dus het werd ook weer snel zeer heet. Thuisgekomen middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Het weer ging verlopen veel bewolking en er kwam wind. Er zijn slechte weersomstandigheden voorspeld helaas weet je nooit waar. Ingrid zou met de kinderen naar de Putersee gaan maar ik zei haar slecht weer voorspeld niet zo´n goed idee maar ze is wel weg gegaan met de kinderen geen idee waarheen. Wij zouden niet zijn weggegaan.
De alarmen gingen , verkeersongeval Assacherscharte en Tierrettung Stein an der Enns.Er is overal noodweer rond ons maar bij ons het eerste spatje nu tegen 20 uur. Ingrid was met de kinderen toch naar de Putersee en pas eind van de middag eerste spatjes.
Met 38 graden vandaag toch wel erg heet maar het wordt nu iets minder.
Jannick wil zaterdag TRUCK EVENT AUSTRIA is Wels, Ingrid vroeg hem neem de kinderen mee en hij aan mij ga je dan ook mee. Dus zaterdag op pad met Jannick en de kinderen.
Hij kwam nog even koffie drinken . We hadden net 1 donderslag en nog net niet bij heldere hemel. Het is een en al Spielberg en Verstappen hier in het nieuws. Leuk dat hij met zijn bolide de Schlossberg op ging in Graz. Elk jaar een andere stunt. De Nederlanders zijn gasten die ze graag hebben en vooral een groot feest daar. De filmpjes van vorig jaar met Snollebollekes , we gaan naar rechts we gaan naar links , soms hoor je dat nummer zelfs hier op de radio en sinds en half jaar is er ook een Duitse versie van Krause.