Jannick ook vertrokken

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen was ik al wakker en ik hoorde het stemmetje van Theresa Oma ben je wakker? Ja kom maar binnen en ze zei Oma wij hebben geen brood om te ontbijten. Ja dat wet ik jullie kunnen hier ontbijten. Dus Theresa zei me Papa komt een beetje later is nog in de badkamer- Dus tafel gedekt en alles neergezet en de pannenkoeken van gisteren warm gemaakt. Heel gezellig met zijn allen ontbijten. Dan Theresa aangekleed en de papieren voor Jannick uitgeprint voor zijn paspoort aanvraag. Nu hij toch in Wenen is doet hij dat gelijk want anders kan hij aan het eind van het jaar niet naar Estland.
Tegen elven brengen we gezamelijk Jannick naar de trein in Schladming. Hij komt einde van de week ergens terug en gaat dan zaterdag weer en neemt dan Theresa mee en ik kan mee gaan als ik wil.
Net onder de douche vandaan en ook mezelf aangekleed. Ondertussen toch alweer 9 uur. Voor Theresa fijn dat we gezamelijk hebben kunnen ontbijten en ze mee kan Papa wegbrengen. Belangrijker dan de Kiga denk ik dan maar.
We vertrokken iets eerder omdat Jannick batterijtjes moest halen voor de speelbal van Sabrina en we waren alsnog zo broeg dat we erst bij de Eurogast wat boodschappen deden. Kon Jannick ook wat dingen voor onderweg meenemen. Dan hebben we Jannick op de trein gezet en terug naar huis gereden en omdat Theresa de hele week al braaf gegeten heeft hebben we bij de Mackie wat te eten gehaald. Ze weet precies wat ze wil en uiteraard helemaal gelukkig met het speeltje die ze erbij had uitgezocht. Thuis gelijk aan tafel en gegeten. We zitten met alle lichten aan zo donker is het en het regent en waait en straks zou het moeten gaan sneeuwen. Gisteren in de zon bakken en nu winter gekleed.
Vanmiddag de infraroodcabine aangezet want bewegen gaat steeds moeilijker. Dat heeft me goed gedaan . Rond 3 uur is het begonnen met sneeuwen en daar word ik nu niet meer blij van.