Flessenpost

Dienstag 26.Juli
Vanmorgen zwaar bewolkt en regen, dan de zo en het was erg benauwd warm met 28 graden en een zeer hoge vochtigheidsgraad. Ik voelde constant klef en het liep met stralen van mijn gezicht. Geen lekker weer om wat te moeten doen. Samen met Jan eerst de was terug gebracht en de bedden opgemaakt in het vakantiehuis verder nog wat vuil opgeruimd . Dan naar de huisarts, oeps die is met vakantie dan naar de vervanger en dat was wel gunstig want het is dezelfde praktijk als waar ik fysio heb. Ik naar de fysio en Jan de medicijnen gaan halen. Ik was vrij snel klaar en dan samen met Jan naar huis. Ik hoef geen 2e sessie fysio te doen want de fysio kan geen verbetering meer in de beweeglijkheid krijgen volgens hem zelf goed mijn best gedaan. Helemaal blij mee want het is best een belasting 2x in de week en ik had voor die 2e sessie een morgen bij de districtsarts kunnen gaan zitten voor toestemming.
Een leuke verrassing een vakantiekaart van Bianca, peter, Nina en Bo uit Zeeland. Het is soms wel jammer dat mensen geen kaarten meer sturen, het is erg leuk om post te krijgen.
Een lekkere tonijnstrüdel gemaakt , hebben we van gesmikkeld en de andere helft eten we vanavond.
Ingrid kreeg bezoek en Theresa helemaal blij in de tuin spelen met Lena , het zusje Hanna is nog te klein. Dus Theresa gilt naar boven daaaaaagggggggggg Oma en Hanna ook daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Jan ging naar zijn werk en ik een stukje meegereden. Het is nu chaos overal door de Ennstal Classic, Bij de MEZ maar een heel klein stukje parkeerterrein want daar staan al die auto herstellers, oa Porsche. Dan allemaal drank toestanden en dan die grote tenten waar het binnen evenement gehouden wordt. In het centrum al de tribunes , hekken dus kan je nergens rijden. Het gaat pas donderdag helemaal los maar nu al veel andere dingen keuren en inschrijven van de auto´s grote trailers waar autos uitgeladen worden en ga maar door.
Bij de kapper gevraagd of ik kon en ja even wachten en weer als nieuw, wimpers geverfd, wenkbrauwen in vorm en geverfd en geknipt. Dan terug lopen en vlakbij huis begon het te hozen maar Jan stopte naast me en ik kon dus zonder erg nat te worden thuis komen.
Theresa en Ingrid waren de visite aan het uitzwaaien en dan allemaal naar binnen en Theresa met een smak tegen de leuning van de trap met haar hoofd. Ze ziet aan een kant zo weinig dus een grote blinde vlek. Dan is ze ook nog eens wild en dan gebeurd het.
Ingrid kwam de was in de droger doen die weer nat was geworden.
Nu lekker aan de tonijnstrüdel en kan de avond beginnen.