Een heerlijke dag met de kinderen

Vanmorgen wakker worden van kleine kwekstemmetjes . Zo lief armpjes van Sabrina om mijn nek. Ze hadden beide goed geslapen. Het was kwart voor 7 dus maar even kindertv aangezet en nog wat gedut en dan om 8 eruit. Broodjes voor hen gemaakt en gaan douchen. Na mij ging Jan douchen. Jannick belde om te zggen waar de medicijnen van Sabrina stonden. Hij rijdt vandaag taxi en was al vroeg weg. Hij doet weer ritten naar en van vliegveld Salzburg. Meli was ook al vroeg weg want die werkt ook vandaag. Dat is lang geleden dat de kinderen bij ons echt de hele dag waren Wat heet dag ze zijn al vanaf gisteren half 5 bij ons en Jannick heeft geloof ik zijn laatste rit vanaf kwart over 7 vanavond. Hij heeft vanmorgen vroeg mensen weggebracht en dan staat hij daar 4 uur te wachten tot hij weer mensen heeft die hij naar Schladming brengt. Hij wordt per wachtuur ook betaald. Zijn gewoon vaste shuttle ritten.
Het is opnieuw een strak blauwe lucht met zon nog wel onder nul maar het zal wel snel stijgen.
Ik heb ondertussen al de vraag gehad of ze vanavond ook mogen blijven slapen. Oma moet nog even nadenken.
Ik moet even nadenken wat we vandaag gaan eten. Ik denk dat het iets van pasta wordt.
Het werd een grote pan vol macaronie en Sabrina at haar bordje leeg en Theresa nam zelfs nog een tweede bord vol.Ze hebben in de morgen een poos in bed tv gekeken maar moesten allebei van mij om 11 uur eruit. Aankleden enz. Ze gingen beide kleuren en dan is Sabrina zeer geconcentreerd bezig en zie ook met de juiste vingerhouding. In de middag ook volop gespeeld en dan zit Sabrina heel erg lang alleen te spelen. Avondeten en Theresa wilde nog een bord macaronie, Jan ook en Sabrina een boterham. Die viel onder het eten al bijna in slaap. Om kwart voor 7 vroeg Sabrina Oma mag ik gaan slapen? en ja dat was goed. Dan krijg ik heel veel kusjes en knuffels en zegt ze Oma ik vind je lief. Mijn dag kan niet meer kapot.
Theresa is ook een lief kind en die ging ook al voor 8 uur in bed. Wij zijn verplicht de avond in de huiskamer door te brengen. Meli komt laat en Jannick ook pas ergens rond 22 uur.

Wat boffen jullie toch met elkaar! 😘