Ik ben weer gekortwiekt

Mittwoch 2.März
Beetje slecht geslapen maar we moeten het ermee doen. Het sneeuwde licht en het bleef bij 2 graden ook liggen maar al snel werd het 10 graden dus alles weer weg.
De grote hoop zou vanaf vannacht tot vrijdag moeten gaan komen met zelfs 25 cm sneeuw in het dal. Ben nieuwsgierig.
Ik had het koud dus de kachel een poosje aangemaakt, middageten gemaakt wat ons erg goed smaakte. Mozzarella Tomaten Kartoffelngratin met salade en een zelfgemaakte Schnitzel en uiteraard Preiselbeeren.
In de middag wilde ik mijn besteling bij de NKD op gaan halen dus ben ik naar bneeden gegaan en gevraagd of Theresa met haar poppenwagen mee wilde. Dus samen op pad naar de MEZ. Bestelling opgehaald en nog een feeenkostuum en een heel leuk fel gekleurd heksenkostuum voor Theresa mee genomen. Voor de verkleedkist kunnen de draak en het lieveheersbeestje die te klein zijn er weer uit. Het was rustig bij de kapper daar en ik dus gelijk mijn haar laten knippen wat wel heel hard nodig was. Theresa speelde daar met Elena die ze van de Kindergarten kent en wat ouder is met 5. Kwam ik Alma tegen , tijd om eens een keer iets af te spreken maar de vraag is altijd wanneer. Dan samen naar huis en toen bleek imbiss geopend te zijn, eindelijk. Theresa een grote zak friet met mayo , Oma een Bossna. Zij de zak op haar wagen gelegd en onder het lopen at ze het op. Thuis gekomen zei ze thuis hoi en was al naar boven vertrokken om haar feeenjurk aan te trekken.
Papa en Mama gingen uit eten bij Landhaus Georg en Theresa bleef bij Oma. Later kreeg ik een smsje van Jannick waar Theresa ging slapen, even gevraagd en je snapt het al bij Opa en Oma. Ze mocht nog een schaaltje met roomijs eten, antibiotica, tandenpoetsen ,pyama aan, haar slaapspullen gehaald en dan was ze vertrokken naar ons bed om Sandmännchen te kijken. Toen ik later ging kijken sliep ze al. Was ook een flinke wandeling vanmiddag.
Ik ben helemaal blij met mijn keukenhanddoeken in de kleur die ik wilde. Was al langer op zoek ook in Nederland oa bij de action waar ik ooit de vorige had gekocht. Nu dus eindelijk bij de NKD alleen niet zo veel ik er wilde dus even op internet gekeken en bij de NKD op internet besteld en in 2 dagen was het er en kon ik het in de winkel afhalen. Nog een pakje met theedoeken ook meegenomen. Beter wat meer dan dan ik weer moet gaan zoeken naar de goede kleur.