Een benauwd warme dag

Oostenrijk, Schladming

Mooi op tijd wakker . We gingen ook lekker vroeg op pad. Het was al vroeg warm en het werd ook alleen maar warmer. Ik vind dat we lekker opschieten maar met Jan is het kwaad kersen eten. Hij wil niet luisteren en wil dan zijn eigen ding doen ook al is gezegd dat ze het niet willen. Dan wordt hij weer boos en ik laat hem maar in zijn vet gaar koken. Ja het is eentonig maar ik heb het zware deel en wil graag met hem ruilen. Ik was blij dat we weerop huis aan konden. Ik kleed me gelijk om en neem daar voor een douche. Hij gaat koffie maken dat is niet erg maar dan gaat hij binnen op de bank koffie drinken en daar heb ik dan wel een probleem mee want hij smeert dan de bank onder. Dus ik wil dat hij in ieder geval kleding wisselt- Weer een boze Jan . Ik kom thuis ga de keuken in en sta het eten te koken. De wasmachine gevuld en aangezet want als ik ga zitten kom ik niet meer overeind- Hij doet verder helemaal niets meer en is ook tot niets te porren.
Maar ik moest toch nog wat inkopen doen en we zijn dat al wandelend gaan doen. Beetje anders bewegen doet me dan goed. Eerst geld gaan halen en dan slaan we de dichtbijzijnde waar we aan voorbij kwamen over want dat kost me te veel geld. Dus naar de Sparkasse daar kost het nu nog niets. Dan richting Spar gaan lopen en even bij de Carla naar binnen. Dan bij de Spar inkopen gedaan en naar de Unimarkt gelopen ook nog wat boodschappen en toen belde Ingrid dat ze echt weg moest. Ik dacht later maar ik ben moe en murw. Dus ik zei haar stop dan bij de Unimarkt dan nemen we Sabrina in haar buggy mee terug. Zo gezegd zo gadaan en Sabrina vond het leuk om met ons op pad te gaan. Thuis alle boodschappen opgeruimd en een snelle koffie dan met de auto Theresa gaan halen. Sabrina in het autostoeltje van Theresa en Theresa kon mee terug op de stoelverhoger. Kon even niet anders en Sabrina beviel het goed. Op de heenweg zagen we Ingrid voorbij komen dus die was al snel klaar bij de oogarts. Theresa was in het pfarrhaus van de Evangelische Kirche waar ze knutselmiddag hadden. Ze had het erg naar haar zin gehad en een leuke sleutlhanger met knooptechniek gemaakt. Helaas gaat morgen de grilmiddag niet door door te weinig aanmeldingen.
Ondertussen 5 uur geweest en Theresa wilde bij ons tv kijken dus die zit nu in de slaapkamer. Ze had haar eigen maaltijd meegenomen. Ik kom niet meer van mijn plaats en ga er vroeg in . In bed wat tv kijken .Het is avond en buiten nog steeds een 24 graden.

Het linkje kjwam voorbij en nog steeds geweldig