Karfreitag

Oostenrijk, Öblarn

Freitag 25.März

Giseravond The Passion op BVN gekeken, indrukwekkend en erg mooi.
Vanmorgen met Jan samen wat inkopen gedaan. Ik ga een taart voor Ingrid maken maar had daarvoor nog wat dingen nodig. Daarvoor eerst naar Öblarn gereden naar de ouders van Barbara want daar is ze meestal. Maar ze was er niet maar we werden zo hartelijk ontvangen door haar moeder en Jan vraagt dus en waar is Papa en die bleek in de tuin dus de deur open en er werd geroepen Konrad da ist Besuch. En hij kwam dus ook en ook opnieuw helemaal hartelijk verwelkomt. Barbara was onderweg en kwam even later. Het gaat haar niet zo goed ze heeft veel pijn , ze heeft al 12 rugoperaties gehad en moet binnenkort weer naar Innsbruck. Ze mag nu zelf geen autorijden maar Konrad rijdt haar dan. Lieve mensen. Barbara zorgt altijd voor de katten als we er niet zijn. Dus we gingen de sleutels afgeven.
We waren nog even blijven hangen dus het was al half 2 toen we thuiskwamen dan maar snel Pizza gemaakt lekker met Gorgonzola en Rucola.
Jan heeft vandaag vrij dus hoefde niet weg. In de middag taartbodem gebakken en dan een Topfentorte ervan gemaakt. Versieringen erop en de koelkast in.
Dan een berichtje van Annemarieke dat ze toch nog even voorbij kwam om half 6 en we waren nu toch thuis. Wat dingen doorgesproken want doe de gastenwissel in hun huis en zijn ook het aanspreekpunt hier als de gasten problemen hebben. Dit jaar nog niet zo veel maar ze gaan verhuren via Belvilla dus mensen als jullie een leuk huisje voor de vakantie hier in Gröbming zoeken !!
Nu is voor ons de vakantie begonnen, lekker kaasjes en Fladenbrot en straks een glaasje wijn.

Jullie ook fijne Paasdagen en alvast een goede reis naar Nederland. Xxx van ons

els molenaar 2016-03-25 21:17:23

Nicolette en Jan, fijn dat we elkaar toch nog even gesproken hebben. Bedankt voor de heerlijke latte machiato!