! Krentenbollen en nog warm ook

Krentenbollen en nog warm ook

Mittwoch 11.Februar
Wat een stralende warme zonnige dag, strak blauwe lucht gewoon prachtig.
We gingen op tijd op pad naar Liezen om ons laminaat af te halen daarna even sigaretten kopen voor Danuta want vanaf Liezen reden we door naar Donnersbachwald waar ze wonen. De weg er heen was geweldig mooi met al die sneeuw en die blauwe lucht en zon. Er liggen daar ook prachtige loipen en op de pistes waar we voorbij kwamen was het druk. Ze wonen erg mooi en dat vind ik elke keer als we naar hen toe gaan. Maar het is een flink stuk rijden nog vanaf de B320.
We zijn heel erg verwend want Danuta had overheerlijke krentenbollen gebakken , ik voelde me even kind met een krentenbol met boter en witte basterdsuiker. Op de boter na niet hier te krijgen.
We kregen er ook nog mee naar huis en geloof me we hebben bij de koffie en ´s avonds bij de koffie genoten met een hoofdletter.
Jan moest gelijk door naar zijn werk toen we thuis kwamen maar eerst inderdaad de koffie met de krentenbol.
Onderweg naar huis belde Jannick ons ook nog met een job aanbieding en ik denk als het financieel klopt en we het oppassen op Theresa rond krijgen dat we het wel gaan doen. Wordt vervolgd.
Maar ik zei gisteren nog tegen Jan alles komt altijd in drieen, Bert een vaste baan, Malcolm een baan en nu wij als we het doen want als we ja zeggen hebben we het ook.
Krijgen we de printer niet aan de praat en ik kon dus niets uit printen of inscannen. Dus lang bezig geweest met cv ´s maken. Dan maar door gemaild en kan Jannick ze morgen op zijn werk uit printen.
Zo zijn er af en toe toch nog steeds verrassingen in ons leven.