Leuke mail

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 29 december
Vandaag leuke mail, ik had bij de kerstkaart aan de zus van mijn vader een verzoek gedaan of ze foto,s van mijn opa en oma had en of ze die kon mailen. Haar zoon Patrick heeft me nu de foto,s gemaild. Ik ben er erg blij mee. Ik had er geen.
Jannick zou op de 30e een staffel lopen, hij mocht in de seniorstaffel starten omdat Mesotitsch ziek is, hij zou dan starten met Christof Sumann en Dominique Landentinger. Ze lopen dan als Steierteam. Dat was een tof vooruitzicht maar nu kreeg hij gisteren te horen dat ook Sumann niet kan starten ook niet fit. Dat was dus een podiumplaats geweest.
Ze kunnen niet meer op en andere staffel worden ingedeeld omdat de sluiting al is geweest dus nu start Jannick dus niet. Wel jammer.
Jannick moest werken vandaag, van 10 tot 15 uur aan een stuk er was een leraar ziek geworden. Zijn les die hij van 15 tot 16 nog had is naar morgen verzet. Hij zou eigenlijk wedstrijd hebben, maar die gaat voor hem niet door.Jorran ging langlaufen en Frits met ons mee. Ik moest in Schladming langs de genecoloog omdat ondanks de hormoonkuur de problemen groter worden. Gelukkig kon ik gelijk blijven en was ik met een kwartiertje al aan de beurt. Nu maar hopen dat de hormonen die ik nu erbij heb gekregen wel het gewenste resultaat hebben. Jan en Frits waren ondertussen in Schladming en we troffen elkaar weer bij de apotheek waar je dus in de file moest staan tot buiten voor je aan de beurt was. Ondanks 4 balies en minstens 10 man personeel aan de balie .Allemaal toeristen. Er stond nog iemand van hier te wachten en die zei tegen me “het lijkt de uitverkoop wel”.
Frits en Jorran zijn ’s middags met de pc bezig geweest. Met zijn allen gegeten lekker andijviestamppot met spekjes en een lekkere snitzel want volgens Frits eten ze dat hier.
Ze gingen vanavond naar het sneeuwfeest op de Ritisberg. Dat was dus lekker rustig voor ons.
Morgen zit de vakantie voor Frits er al weer op, hij vertrekt ’s avonds vanaf Salzburg met het vliegtuig.

6 januari 2009 13:07 | Door: Anita Wat leuk! Ik kom net uit Ramsau, maar voel me na 26 jaar geen toerist meer. Hebben nog net het WM kunnen zien. Veel sukses daar!