Geen Zondag maar sombere dag

Gisteravond een beregezellige avond met Rob doorgebracht . Hij ging om 1 naar huis en wij naar bed. Vannacht toch weer gevroren en het blijft een beetje rondom 0 vandaag er wordt nog wel meer sneeuw verwacht. Ik was pas om 10 wakker en ben gelijk opgestaan. Wassen ,plassen en aankleden. Ontbijtje maar overgeslagen . Dan onze bedden afgehaald, eerste was in de machine, vaatwasser gevuld en aangezet. Dan wilde ik aan de koffie maar ik liet een koffieglas uit de kast vallen op de rand van het aanrecht en dus glas door de hele keuken. Zo veel mogelijk verzameld maar pas als er gestofzuigd is weer op blote voeten. Dan was er toch een koffie voor mij met een punt sneeuwster met een heerlijke yoghurt mascarponevulling. Het eten is snel klaar nog Pizza van gisteren . Jan is even de bakken gaan legen , dan moet hij ook even door de nieuwe sneeuw lopen om de groenbak te legen. De rest kan in de kelder. Dan was al de eerste was klaar voor de droger en kon de 2e in de machine. Als je laat opstaat is het snel middag dus nu alweer 12 uur.
Vandaag had mijn broer Ruud jarig geweest. Vergeten doen we hem niet.

Middageten was lekker en snel met de Pizza van gisteren dan ook het overgebleven vlees van gisteren alle soorten apart gebakken en dan verschillende sauzen gebruikt per smaak en er doorheen geroerd kunnen we vanavond snacken. De 3e was in de machine en de 2e in de droger, de vaatwasser klaar en het ruimt wel heel erg op zo. Tussendoor de wintersporten gevolgd. Opklaren deed het vandaag niet. Het is nu heel stil in huis.
Gisteravond kwam Theresa met haar homeopathische pilletjes die ze heeft gebruikt voor haar voet toen ze een probleem had. Oma deze moet je nemen dan gaat je voet echt over. Een dokter in spe? Ik heb ze aangenomen en weggezet .

De dag is zeer rustig aan ons voorbij gegaan morgen een nieuwe week en een nieuwe dag

Ja, Ruud zullen we nooit vergeten, mis hem nog steeds, had altijd fijne gesprekken met hem. Sterkte juist deze dagen, vooral nu ook de kids niet daar slapen. Hoop dat de volgende verhuizing snel zal zijn voor jullie, dan is er weer werk aan de winkel. Maar geniet nu nog maar even samen en kom ook zelf een beetje tot rust. Hier is gisteren de avondklok ingegaan, en bij ons is alles echt muisstil buiten, echt een enge ervaring, maar heb het idee dat dit niet echt zal gaan helpen. In veel grote steden, lijkt het wel een oorlog met veel protesten en geweld.