heimwee

Oostenrijk, Schladming

Hoi hoi allemaal met mij gaat het goed ,heb heimwee maar dat gaat wel weer over.
De hauptschuler wonen ook bij ons en er is ook een Nederlander bij Kirsten (van) Luik.
En met mijn Duits gaat het goed maar met spelling slecht ik heb een 5 ik moet harder leren.
De lessen hier zijn leuk ,de leraren aardig ,mijn kamergenoten leuk .
Voor Randy en Laura en Björn: Björn is een fantastische baby ik hoop dat ik hem snel zie.
Het is hier kouder aan het worden het sneeuwt vaker op de toppen ik ben ook al op de gletsjer geweest ik heb nog een 1 gehaald voor rechnungswesen(boekhouding) en een 2 voor betriebs und volkswirtschaft.
Nou volgende week weer nieuw nieuws op de site mss eerder doei doei

2 oktober 2005 10:19 | Door: Randy, Laura & Björn Jannick, Als je een leuke foto op Björn's website ziet staan, moet je het me maar laten weten. Dan stuur ik hem naar je toe. Kan je de foto boven je bed hangen ofzjo... Houd vol daaro en we love you!! Kusjes van ons...

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:28:48

2 oktober 2005 15:24 | Door: Feline Haajj Jannick!!* Klinkt goed die cijfers voor duits enzo.. ik heb mijn eerste onvoldoende al binnen*(A) Ik voel me heel goed whaha .. :P verder gaat ut hier wel goed..! Nou jah.. Veel plezier -xxx-jes Feline(K)