Tja en dan sta je met een mond vol tanden.

Ik kon gisteravond niet in slaap komen en mijn hersens gingen weer rond en rond. Waarschijnlijk gekomen omdat Jannick gisteren bij de advocaat was en hij voor het einde van de week moet aangeven in beroep of niet. Ik kan hem niet raden. Als hij accoord gaat dan loopt hij de kans dat Ingrid haar werk stopt en hij voor haar mag opkomen zo lang ze niet gaat werken. Eerlijk de kans is groot want ze is liever lui dan moe. Volgens advocaat 60% kans om te winnen. Maar Jannick is bang dat als hij niet toestemt dat Ingrid dan weer hem onder druk zet met het huis. Ik weet het niet en dat heeft mij schijnbaar bezig gehouden. Dus om half 3 eruit een slaappil en dan geslapen tot half 9. Nog een beetje tv en dan opgestaan. Alle ochtend dingen enz. De administratie gedaan en de betalingen . Dan tijd om te koken en met Jan gegeten. Na het eten op weg naar Schladming om bij de ÖMTC een Vignet voor Slovenie te kopen. Gaat nu ook op kenteken en is ook flink duurder geworden. 30 Euro voor een maand. Een week is te weinig en 2x een week net zo duurals een maand. Dan naar Raffalt en geloof het of niet. Hij sluit alles aan en er wordt geprint. Niets eraan veranderd dan sta je daar als een Voldepp. Hij heeft gelijk teamviewer er op gezet .Dan weer naar huis en tijd voor een ijskoffie. Daarna is Jan gaan stofzuigen. Langzaam aan gaan de voorbereidingen in de laatste fase. Het is niet warm en niet koud met 18 graden, vol bewolkt en geen zon.
Ik had gisteren even geinformeerd naar de toeristenbelasting en die is ook flink omhoog gegaan 2,50 Euro pp per dag ook voor de kinderen. De vakantie ten opzichte van de vorige jaren ongeveer 300% duurder. Voorlopig de laatste keer dat we naar Terme Catez gaan. Ik wil eigenlijk volgend jaar heel graag richting Burgenland daar waren we nog niet. Ook langs de Donau , Bratislava en Boedapest zijn nog dingen die op de lijst staan. We zien wel , een jaar is lang. Plannen maken kan altijd.
Morgen ga ik weer naar Christine, hopelijk is daar de sfeer weer wat beter. Gisteren was de bijzetting van haar moeder. Eind van de middag even bij Jannick gaan vragen over een kabeltje en dan moet ik zaterdag onderweg even bij de Mediamarkt stoppen. Ik heb geen DVD Drive in mijn laptop em ik heb niet genoeg USB gaten.naast elkaar en het kabeltje is zo kort dat ik het niet naar de andere kant haal. Ondertussen had Theresa gebeld en die belde dan Jannick. Ze had het leuk gehad bij de Hundenrettung. Eerst hadden ze kennis gemaakt met de honden, dan met de baasjes . Middageten gedaan en daarna moesten de kinderen zich verstoppen en de honden zoeken. Dan hebben ze een parcours opgebouwd en mochten ze met een hond het parcours doen. Klinkt allemaal leuk. Morgenmiddag gaat ze naar de Rennbahn en gaat ze met een Siky rijden.. Dan wil ik wel gaan kijken.
Jannicks baas heeft gevraagd of hij op de vrachtwagen wil rijden. Ja dat wil hij wel. Dan was de vraag dag of nacht en hij wil dag. De volgende vraag mag het ook met een overnachting dat vindt hij ook geen probleem 1 a 2 keer per week. Maar hij wil geen bebroken weken bv 2 dagen vrachtwagen en 3 dagen koelentrum. Gewoon een week het een en een week het ander.Dat vindt hij prima. Zijn baas heeft 3 nieuwe vrachtwagens (en groot hoor 16 meter). Daar heeft hij 2 chauffeurs voor maar eentje is niks. Daar heeft hij misschien een ander voor maar dan heeft hij nog steeds eentje te kort. Hij gaat dan op Duitsland rijden. Dat betaald weer wat beter Ook het Lager heeft mensen nodig maar ja de vrachtwagen is harder nodig.