Weekje Spanje

Nederland, Gouda

Mama , Kirsten en Jannick gaan samen naar Spanje. Van 29 april tot 8 mei. We reizen met de bus van Snoeiink. We gaan naar Salou en logeren in hotel Port Salou Park.Het is een heel luxe hotel, krijgen champagne aan het ontbijt, Er is een binnen en buien zwembad. We gaan vaak naar het strand. In de avond gaan we naar de kermis op de boulevard Jannick mocht in een mini achtbaan en vond het helemaal niks . In het hotel waren flamengo avonden. We zijn gaan fietsen naar Cambrils. We gingen naar het Aqualeon in Albinyana. Dat was een wildpark en een waterpark. We zijn naar Peniscola aan de Costa de Azahar met een excursie gegaan. Daar is hoog aan zee een groot fort en dat was best eng om daar helemaal bovenop te zijn. We zijn een dagje naar de Ebrodelta gegaan. We hebben daar gevaren en flamingo´s gezien. Ook waren daar rijstvelden. Jannick mocht regelmatig naar de animatie in het hotel daar was Maui de recreatieleider. Het was een heerlijke vakantie en behalve luieren ook heel veel gezien.