Drukke dag

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vanmorgen werd ik wakker en ik dacht dat Theresa binnen kwam maar het was Jan die aan de wandel was. Mij omgedraaid en weg was ik.Dan werd ik om half 7 wakker van de wekker maar Jan was er al uit en even later kwam Theresa . Ze doet alles zelf en Opa had ontbijt gemaakt. Dan heeft hij haar op weg gebracht- Even met haar zitten kletsen over gisteren. Ze hadden vuur gemaakt en marsmellows erop gedaan. Ze had een stok met een mes gesneden waar ze erg trots op was en die ze later ook kwam laten zien. Uiteraard de dieren en dat de stal omgebouwd was en ga maar door. Ze deed mij denken aan Jannick als hij vroeger bij de familie Maaijen was geweest. Die genoot ook zo . Misschien in zijn genen doorgegeven. Ze hadden beide hun huiswerk gemaakt en dan had de Papa het van beide doorgeekeken.
Nadat Theresa was gegaan kwam Fiep bij mij liggen en dan moet hij onder het dekbed en tegen mij aan. Ik was nog wat blijven liggen tot 9 uur. Dan moet ik er aan Jan zijn kant uit want anders stoor ik Fiep. Hij wordt al een beetje bejaard,
Dan douchen en aankleden en zo wat ik al elke morgen doe. Ik hoefde niet te koken want genoeg voor ons drieen . Ik heb bij de bami met garnalen wat kroepoek en emping gebakken en een gebakken ei erbij. Theresa kan dan echt smullen. Om kwart over 1 op weg naar Ramsau naar de Ritisberg. Ze moest aan de kant van de Sessellift zijn. Dan vandaar naar Rob gereden voor de koffie. Wat gezellig was. Dan kwart voor 4 weer op weg om haar te halen. Alles in de auto en hop op weg naar huis. Theresa afgeleverd bij Ingrid. Eigenlijk snap ik niet dat ze niet ons Theresa laat wegbrengen en zij haar weer op haalt bij de Taekwondo. Nu moet ze snel snel ook Sabrina aankleden want die moet ook mee om Theresa weg te brengen en dan een uur later weer. Als wij haar daar hadden afgezet was het voor ons geen moeite en had zij alleen moeten ophalen. Dan belt ze ook nog waar de spullen van Theresa zijn en ik alles is meegegaan en ze heeft skiondergoed en een skitrui van hier aan.
Ik had gelijk gevraagd of ze al iets weet over de pasen maar nee . Ze vroeg waarom en ik zei omdat ik eten moet betsellen . Dan vraagt ze gaan jullie uit eten dan en ik nee ik moet paasdingen bestellen. Als ze niet komen ga ik geen paashaasbroodjes of paashaasijsjes bestellen.
Theresa gaat met een knoop in haar buik naar Tae Kwondo. Ze heeft examens gehad en hoort waarschijnlijk vandaag of ze genoeg punten behaald heeft. Ze belt straks nog. Zo voor ons is het nu weekend.