Opnieuw een prachtige zonnige dag.

Oostenrijk, Kleinsölk

Donnerstag 6.Februar
In de morgen kwamen Ingrid en Theresa voorbij,
Dan zijn Jan en ik naar Schladming gegaan naar de Krankenkasse, nou daar sta je dan en dan blijkt de werkgever van Jan hem nog niet aangemeld te hebben dus Jan gelijk daar vandaan zijn bazin gebeld. Ik denk eerder dat zijn tussen persoon het niet door gegeven heeft aan kantoor.
Ik heb papieren mee gekregen voor de aanvraag tot meeverzekering die ik moet invullen en dan terug brengen. Dan zijn we lekker kebab gaan eten.
Dan inkopen gaan doen bij de Penny, de Hofer en bij de Kik. Heerlijk in de zon gelopen.
Tja Jan had nog genoeg tijd over voor hij naar zijn werk moest dus nog maar even koffie gaan drinken met wat erbij. Dan moest ik mezelf gaan vermaken tot Jan klaar was met zijn werk op het Bezirk. Ondertussen werd het al behoorlijk fris. Ik heb nog niet alles van mijn boodschappenlijst maar wel een belangrijke , een nieuwe douchekop kan ik weer met verschillende stralen douchen. Jan heeft mij thuis afgezet en de boodschappen boven gebracht, dan is hij naar Irdning doorgereden waar hij nog moest werken.
Ingrid krijgt een nieuwe stofzuiger en het probleem bij deze serie is bekend. Dat is tenminste iets. Jannick zijn schoenen kwamen ook vandaag , hij heeft 2 paar uitgezocht , zwarte en heel donker bruin. Een paar is handgemaakt en beide paren van mooi leer. Dus hij heeft weer schoenen om aan te trekken op de beurs .