Nog mooi weer

Vanmorgen was ik al wakker toen Sabrina tegen half 8 kwam. Tv Kijken tot Ingrid kwam en dan opgestaan en koffie drinken met Ingrid.
Deel 2 van de voorjaarspoets stond aan. Samen met Jan een derde van de keukenkasten leeg gehaald schoongemaakt en weer gevuld inclusief alles wat erbij kwam. Waren we toch de hele morgen mee bezig.
Gisteren was het nog mooi en zonnig maar duidelijk koeler en vandaag opnieuw mooi en zonnig maar meer wind en die was koud. Ze geven weer sneeuw tot in de dalen op dus genieten van wat we hebben. Je ziet overal iedereen buiten aan het werk. Herstelwerkzaamheden na de winter en de opstart in de tuinen-
Het middageten moest snel klaar zijn want ik moest om 13 uur bij de fysio zijn. Dus een bamisoepje.
Dan samen met Jan naar de fysio gewandeld en na de fysio een grote ronde door Gröbming gewandeld.
Jan vond een sportief jasje naar zijn zin bij de Carla en ook nog voor de helft van de prijs. Een löffler jasje. Ook heeft hij 4 dvd boxen van Two and a half men. Die is voorlopig weer zoek. We moeten nog even bij de andere Carla kijken want hij heeft nu box 2,3,4,en 6. We betalen 1 euro per stuk dus dat is geen geld.
Na de wandeling nog wat poffertjes gegeten en een koffie. Dan kwam Sabrina want Ingrid is in de tuin werken de composter leeggehaald en verplaatsen. Ondertussen kwam Jannick thuis en een bakkie doen.
Ik heb gekeken of er mail van de verzekering terug gekomen was en ja dat was zo. Betalingsbewijzen niet geaccepteerd en ik moet direct betalen . Geen antwoord op de vraag wat er dan op de overschrijving moet staan op de Iban na. Omdat ik de maand maart terug getrokken heb omdat ik niet weet wat dan de fout zou moeten zijn. Geen antwoord op welke van de betalingen dan niet is betaald omdat de Ing dan een onderzoek kan starten. Wat moet je daar nu mee? Dus afspraak bij het AK maken maar dan kan meestal niet snel.
Moedeloos word ik daar van en depri.