Het weekend kan eindelijk beginnen

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen toch ook weer wakker voor de wekker afging en ook maar opgestaan. Even de keuken opgeruimd want dat had ik gisteravond niet meer gedaan. Vaatwasser leeggeruimd en weer gevuld dus die staat weer aan. Nu aan mijn ontbijt. Ik moet pas ergens om 9.15 bij Andrea zijn.Dan de wasmachine aangezet en aan Jan gevraagd om alles in de droger te doen als het klaar is. Kom ik bij Andrea blijkt dat de andere die komt Simone is. En ja die ken ik en Andrea verbaasd dat we elkaar kennen. Maar Simone was met een kind op de Skikurs van Amadeus en ik was daar met Theresa. Zo kom je elkaar weer tegen. Andrea zei me zeg ik jou af omdat de gasten wilden blijven gaan ze toch in de middag weg. Vandaar dat er vandaag heel veel te doen was en daarom was Simone er ook. Nadat we klaar waren ben ik naar Christine gelopen die uitriep oh ik ben zo blij dat je er bent. De gasten die een dag langer waren gebleven hadden gisteravond aangegeven dat ze tot zondag wilden blijven. Toevallig kijkt Christine in haar mail en dan staat er we komen morgen om 2 uur aan. Dat zijn de gasten die op zondag zouden komen. Dus de andere gasten moesten toch echt vandaag weg. Maar toen ik om half 1 kwam waren ze er nog en Christine had al de bedden afgehaald en weer opgemaakt. Dus eerst samen een kop koffie dan de gasten uitgezwaaid samen als een speer en op tijd klaar voor de nieuwe. Dan Jan gebeld en samen naar huis. Het is super zonnig en warm maar daardoor zijn er stukken zeer gevaarlijk om te lopen dus geen verdere wandeling. Vanmorgen was het een grote Stau op de B320 van de Weners die naar huis gingen. Rondom 10 was het chaos op de 320 met de mensen die naar de Pistes wilden en nog steeds de aftocht van de Weners en waarschijnlijk begon ook de intocht van de nieuwe gasten. Toen Jan mij kwam halen was net nog steeds druk maar dan met aanreizenden gasten. De familie van beneden was al weg naar de Kinderfasching .
Ik ben eerst lekker gaan douchen en omkleden en misschien ga ik straks nog een biertje drinken daar. Maar eerst even op de bank met een groot glas sinasappelsap-
Ingrid doet het beter met werken die gaat 2 uur werken en heeft dan 20 Euro per uur en krijgt er 50 en 1 kg rundvlees wat te veel uit de vriezer in het hotel was gehaald. Ik mag niet klagen en had ook nog een pot zelfgemaakte marillenjam.
Ik ben uiteindelijk de deur niet meer uitgegaan maar voor dood op de bank gebleven morgen weer een dag.