Van alles en nog wat zondag.

Vanmorgen om half 8 wakker en alle ochtenddingen gedaan. Ontbijten en dan een koffie. Dan even Ingrid gebeld en haar gefeliciteerd want ze is jarig. Dan gelijk gevraagd wat Theresa met haar Sacharbeit gedaan had en ze had een 2 gehaald. Niet voor niets geleerd. Ze krijgt nu nog een keer Duits en Mathematik maar ik weet niet wanneer . Ik denk tegen einde schooljaar.
Wij gaan zo eerst naar de 2e hands beurs hier in Gröbming en daarna rijden we naar Pichl-Kainisch om iets op te halen.
De beurs viel heel erg tegen. Weinig kramen en niet veel te kopen. Dus in 5 minuten stonden we weer buiten. Te vroeg om door te rijden dus eerst thuis een bakkie doen. Daarna zijn we op weg gegaan naar Mühlreit een gehucht bij Pichl-Kainisch. Het was prachtig en zonnig daar helaas bij ons niet. Grappig de ene kant van de berg of de andere kant.
Thuisgekomen middageten gekookt en dan met Jan gegeten. We hebben wel de deur open maar het is slechts 14 graden en totaal dichtgetrokken.
De wassen gedaan en het bed afgehaald en de verdere rondliggende dingen.
Eind van de middag werd het bar en boos. Koud , wind en regen. De deurbel ging en het waren jonge mensen van de muziekvereniging. Ik weer terug naar boven om mijn portemonnee te halen. Beneden aangekomen kwam er een grote bus de oprit opgereden en Meli stond voor de deur die had de auto bij de buren geparkeerd. Dus in ene een drukte van belang. Ze gingen de keuken van Meli uitladen en in de garage .zetten. Koud dat het was en dan die wind geen leuk klusje. Mark is echt de krachtige arbeider die zeult zware kasten alleen de auto uit.
Later dacht ik wat zijn ze dan aan het doen want ik hoorde maar hakken dus ik ga kijken . Jannick in de keuken houtjes hakken om de kachel aan te maken. Nou die hadden wij ook al aan. Ik geloof dat het slechte weer nu definitief gewonnen heeft.