Overal kom je zeikers tegen

Sonntag 15.März
De dag begon prachtig na de nachtvorst , helaas tegen het einde van de morgen ging het waaien en hoe. Omdat de bergen nog vol sneeuw zijn is de wind erg koud. Maar als je een plekje uit de wind hebt in de zon kan je bakken.
Langzaam krijg ik de vakantie kriebels. Nog 8 nachtjes en dan gaan we op weg.
Vanmorgen liep de wekker om 5.45 af en de babyfoon gezet. Gelukkig was het 8 uur voordat ik Theresa hoorde.Die stiefelde dus al door de woning en ik had haar daar voor niet gehoord. Dat schijnt ze heel stilletjes te doen en ik hoorde ineens mama is er niet Mama is weg.
Ze heeft zich de hele morgen wel vermaakt . De inktactie was een grote fiasco. Ingrid had een inktpatroon gegeven en die had ik in het stempeldoosje gedaan. Nou Theresa helemaal blauw en ze had over haar voorhoofd geveegd ook helemaal blauw en het gaat er niet af. Oma blauwe handen tja al doende leren we. We kunnen nergens een kinderstempeldoos voor haar stempels vinden.
Net middageten gedaan en eigenlijk wilde we wat gaan doen maar door de wind is het niet echt lekker.
Theresa heeft al een paar dagen obstipatie en daardoor ook heel vervelend ,zwde Klo en dan komt er niets n dat elke 5 minuten , we worden er gek van. Ze drinkt ook te weinig maar hoe dwing je om meer te drinken. Zelfs in bad zat ze nog Klo Klo Klo.
Wat waren we blij toen Mama haar kwam op halen.

Annemarieke het was vlakbij in Öblarn , hardstikke leuk al die schapen .