Dagje Gardaland

Italië, Venetien

29.August
Gisteravond hadden we eerst onweer en regen later weer droog en heel veel later opnieuw regen en donder. Het bleef warm want je kon buiten blijven zitten wat Jan ook deed maar nijn lijf wilde niet dus op bed gaan liggen. Het was donker omdat Theresa al sliep wel de deur naar buiten open. Kwam jan wat doen en gooide dus een grote beker gevuld met wijn van het aanrecht boven op mij. Het droop van mijn hoofd mijn jurk mijn kussenslopen mijn hoes waar ik onder zou slapen onderlaken en wat daaronder lag. Dus ik was woedend. Kon ik mij gaan douchen schone kleding aan en ik had geen bedspullen meer om te slapen. Jan is een wasmachine munt gaan kopen en de spullen gaan wassen Ik had de hoes van Jan als onderlaken gedaan zodat we ergens op konden slapen en zijn kussensloop voor mijn kussen en ben gaan slapen aangekleed. Ik hoorde pas vanmorgen dat de was pas om 12 uur vannacht klaar was en hij had het nog opgehangen ook. Helaas niet overal de vlekken uit. Ik heb goed geslapen en werd vanmorgen wakker van Theresa die al wakker geworden was. Omdat het snel warm wordt ook opgestaan en Theresa gaan douchen. Bed opruimen zodat we wat meer plaats hadden. Na het ontbijt zijn we naar het Gardaland gegaan , dat is 15 km verder aan dezelfde weg als de camping. We zitten op camping Serendella in Bardolino aan het Gardameer. Het was in de ochtend al warm maar door de bewolking goed te doen, tegen de middag was het strak blauw en werd het erg heet. Eerst was Theresa teleurgesteld omdat veel dingen 1.10 to 1.30 minimale lengte vragen. Maar het was al snel weer goed. Er is een erg leuk deel voor kleine kinderen met onder andere een waterspeelplaats. Die is niet alleen bij kleine kinderen favoriet. Eind van de middag was ik het zat en mijn lijf protesteerde dus terug gegaan. Theresa had ik beloofd om in het zwembad te gaan zwemmen dus omgekleed en naar het zwembad. Theresa was zo in het water , Oma kostte het wat meer moeite maar toch uiteindelijk ook koppie onder en brrrrrrrrrrrrr. Gelukkig was het al snel goed bij Theresa en nadat ze had laten zien dat ze als een zeemeermin kan zwemmen, dan houdt ze haar armen naar beneden strak langs haar zij en zwemt dan op haar buik en met haar benen.
Nadat ze een keer wat deed en het halve zwembad leegdronk was het weer even genoeg en gingen we eten. Ze heeft Ingrid even gebeld en ik heb net Jannick even gesproken. Doordat ik geen internet heb leef ik een beetje zonder tijd en was vergeten dat het hun trouwdag is vandaag.Theresa wilde een kaart kopen voor Mama, Papa en Sabrina dus net geschreven en ze heeft hem met Jan op de bus gedaan
Nu bedtijd voor Theresa en mag ze nog een verhaaltje lezen.