Week goed begonnen

Vanmorgen werd ik wakker van Jannick die de kinderen kwam brengen. Hij moest vroeg op zijn werk zijn en ging om kwart over 6 weg. De kinderen waren al wakker dus die kwamen boven. Hij had alles klaar gelegd dus ik hoefde alleen alles te pakken en dan kon ik Sabrina aankleden en haar medicijnen lagen klaar. De tas voor Ingrid staat klaar en Ingrid haalt ook Sabrina weer op van de Kiga. Theresa blijft de hele week hier. Ingrid gaat met Sabrina naar Wenen voor de nacontroles.
Jan bracht Theresa weg en had daarna gelijk de auto schoongemaakt. Want met die vorst in de nacht is het krabben. Ik had Sabrina haar schoenen jas en muts aangedaan dus die stond klaar met haar tas. Jan kon haar oppikken en gelijk gaan ,hij brengt haar met de auto.
Ik ga nu zo eerst douchen en aankleden. Ontbeten heb ik al en een koffie had ik ook al. Dan heb ik tijd tot ergens kwart voor 2 want dan komt Theresa weer thuis. Dus ik heb tijd genoeg om iets te bedenken wat we gaan eten.
Ik ben gaan douchen en aankleden. De badkamer gepoetst en de slaapkamer gepoetst. Jan maakt de afvoer van de douche schoon. Het bed is afgehaald . We moeten een nieuwe doucheslang voor de sproeikop kopen . Die hing ineens los. Zo blijft er altijd iets te doen. Maar ik ben nu al tevreden met hoe ik de dag begonnen ben.
We hebben met eten gewacht tot Theresa thuis was en dan zijn we gaan eten. Na het eten huiswerk maken. Afspraak gemaakt met Maria dat Theresa morgen met Matthias meekomt. Dat zou goed uit moeten gaan want Matthias heeft na schooltijd vordering en Theresa dwarsfluit spelen. Dan gaan ze met de bus mee .
Ondertussen was Meli wakker en kon ze naar beneden en beginnen met dwarsfluit spelen.
Mijn was waar klaar en het bed heeft Jan opgemaakt. Dan de vriezer onder de koelkast opnieuw ingedeeld want het was een zootje. Ik kreeg zowaar alles weer erin.
Avondeten gemaakt en gegeten.
Nu een poosje Netflix kijken.