Dag 7 hiep hiep hoera Jan 70

Nederland, IJhorst

Freitag 7 April
Lang leve Jan want hij is vandaag 70 geworden. We laten onze bagage en Theresa bij Ingrid en Jannick. Die moeten er ook wel uit maar ze doen onze bagage in de auto en gaan met Theresa het park in. Wij gaan inkopen doen voor het feest en het weekend. De auto werd langzaam aan afgeladen want het is maar een heel klein autootje.
Dan tussen de middag lekker koffie drinken en appeltaart eten bij het Grand Cafe in Dedemsvaart. Nog wat inkopen doen en dan op weg naar de Reestervallei in Ijhorst om te kijken of we ergens al dingen kunnen achterlaten. Het was nog fijner want we mochten in het huis en al het eten was ook al door een courier gebracht. Ik had het van BBQthuisbezorgd.nl die bezorgen in heel Nederland en het was erg veel en erg goed verzorgd. Het eten wordt gegarandeerd tot wel enige dagen na aankomst. Mits op de juiste manier bewaard. Ik had in de Hema al Jan´s taartjes afgehaald.
Dus auto uitgeladen en alles in de koelkasten en kasten . Kwam mijn zus Els en haar vrouw Nance voorbij want die waren ook aangekomen en hebben hier samen met mijn andere zus Erna en haar man Manfred en Guusje de hond een huisje. Hoorde ik van hun dat Anja (mijn nichie) en haar man Rob ook een huisje gehuurd hebben maar voor de hele week en met een zoon met zijn familie. Jannick en Ingrid ook een eigen huisje gehuurd dus het is langzaam aan een echt familiepark. Wij dan toch terug gereden naar Slagharen en ook nog even het park in lekker Churos eten met chocosaus. Dan belde Jannick dat hij buiten was gaan wandelen met Sabrina en dat ingrid met Theresa het laatste stukje van een westernshow aan het kijken waren. Ze waren ook al in het circus geweest dus dikke pret voor Theresa. Nog wat met zijn allen en dan de bagage overgeladen en Theresa in haar stoeltje en op weg naar de Reestervallei. Ingrid en Jannick wilden eerst ook nog wat inkopen doen. Maar ik wilde klaar zijn voor dat alle kinders kwamen. Alleen Kirsten en Aan de achterkant van het huis is een apart soort appartementje met een keuken woonkamer met eet en zithoek. Boven 2 kleine slaapkamers de ene voor Diane en Jordy en de andere voor ons. Beneden dan ook een eigen badkamer en wc. Iedereen vond zo zijn plek en Björn zijn bed werd bij Randy en Laura gezet want hij wilde niet alleen slapen. Theresa hoefde niet tussen ons in want er stond een groot campingbedje en daar wilde ze in slapen. Dus opgemaakt en haar kussen en beesten erin en een groot dekbed die heel erg veel volume had. Dus ze lag echt helemaal ingewikkeld in haar dekbed . Je zag alleen een gezichtje.Op de overloop tussen de 2 slaapkamers hadden we een grote wasbak dus ze kon dan daar haar tandjes poetsen. Ik geloof dat iedereen wel tevreden was met het huis. De enige 3 was voor Angela en Bert en Jula en die was groot genoeg voor het campingbed voor Tobi. De 4 kamer was voor Peter en Bianca met Nina en Bo een hele grote kamer en echt prachtig met balkon.
Kwam ik er vandaag achter dat ik doordat ik geen internet had de BBQ gemist heb en dat die een tijd wilde afspreken van ophalen. Ik heb er niet aan gedacht dat ik een tijd moest afspreken. DOMMMMMMMM. Dus maar gebeld dat ik geen internet had en gelukkig kon het geregeld worden maar wel onhandig op de zaterdag om 13 uur , het is een uur rijden en een uur terug. Want Jan moet ook Liduina om 14.45 vanaf Meppel halen.