Ziekenboeg

Dienstag 13.Dezember
In de nacht vorst in de morgen nog iets met -2 maar met de zon en strak blauwe lucht al snel 15 graden. Prachtig skiweer , aan de helicopter die steeds over kwam was dat ook te merken.
Ik ben gisteravond de hele avond bezig geweest om te proberen een album te maken van waarbenjij. Maar het lukte weer eens niet.
Theresa kwam vanmorgen lekker in bed tv aan en Mama kwam zeggen dat zij nu geveld was en steeds moest overgeven. Theresa is dan ook bij ons gebleven. In de morgen een hartige broccoli quiche gemaakt. Ik vraag Theresa om te komen eten en toen had ze ineens buikpijn. Dus ik zeg haar kom lekker zitten, poef eens stukje korst van de taart, hmmmm hier een klein spekje en uiteindelijk had ze haar punt opgegeten. Dat maakt vast dat ze zich beter gaat voelen , ze had gewoon angst om te eten om weer te moeten overgeven en als je maag leeg is voel je je daardoor niet lekker. Ze kreeg weer wat praatjes vermaakte zich prima met spelletjes en tv in ons bed. Ik in de middag eindelijk mijn dvd van Andreas Gabalier MTV Unplugged gekeken. Gewoon geweldig.
Jan was in de morgen naar het huis van Annemarieke gegaan om nogmaals een poging te wagen om de wc bril erop te krijgen. Dat ging niet en hij is een rondje winkels gegaan Letmaier, Do it. Steiner en Gewessler maar geen kon de moeren leveren. Na het middageten verdween hij naar beneden en dan komt hij later triomfantelijk boven en had hij ze zelf gedraaid.
Mijn bestelde lakensets kwamen, althans 2 sets voor ons en Ingrid wilde er 3. Dus de wasmand groeit weer aan. Later kwam Jannick thuis ook strontziek, ik hoop dat het ons overslaat. Doe in ieder geval rustig aan want fit ben ik niet.
Theresa at zo waar haar brood op en goed gedronken dus ze mag morgen weer naar de Kindergarten. Maar rekening houden dat wij er vroeg uit moeten.
Op de achterzijde van de kaart staat:

Weihnachten das Fest der Liebe is da
Da zu wünschen wir euch
Liebe zu euch Selbst
Liebe zu alles was ist

Dank jullie wel voor de leuke kerstkaart! Hele fijne feestdagen en tot snel!!!