Feuerwehrfest Gröbming

Freitag 12.August
Bah wat een zeikweer en met 10 graden in de nacht en 14 overdag zonder zon.
We werden pas om 9 uur wakker , geen Theresa die ons wakker maakte.
Nou ja ook niet verkeerd bij dit weer. Niet zo heel veel gedaan vandaag .
Ingrid, Jannick en Theresa gingen rond die tijd dat wij opstonden naar Bad Aussee naar de genecoloog. Alles weer goed en 24 weken en dus in de 25. week. Grote aftellen is begonnen denk ik dan maar. Al die tijd was het eerst die 2 van Mandy nu is de volgende Ingrid en dan Angela.
Tussen de middag lekker bagels met geitenkaas en rucola en daarover honing gegeten. We gaan vanavond grillhandl eten bij de brandweer.
Jannick is daar nu al om op te bouwen en vanavond bediend hij daar. Jan zo weer aan het werk.
Ingrid had vanmiddag familie uit het Murtal en die gingen ook mee naar het brandweerfeest. We waren daar om half 6 en we moesten nog op de Grillhendl wachten . Dus eerst maar een Radler en Jan wilde wel Käsekrainer die houdt niet zo van de Hendl. Het was nog vrij rustig maar de mensen bleven komen en toen wij om 8 uur weg gingen was het overal vol, de brandweergarage, de buitentent, aan de buitenbar en de kleine bar. Was reuze gezellig maar Ingrid en Theresa wilden ook naar huis en wij zijn ook niet van die feesttentdrinkers.
Thuis een blokkie hout in de kachel en dan is het snel behaaglijk. Glaasje wijn erbij weekend.