dag 12 Arsenaal en Vlissingen

Nederland, Vlissingen

Vanmorgen werd ik wakker en het was half 9. Jan en ik zouden eigenlijk onze welness dag in Goes hebben en Jannick en Ingrid wilden dan met alle kinderen naar het Arsenaal in Vlissingen gaan. Jannick zei tegen Nina moet je Oma niet iets vertellen en toen zei ze dat ze naar huis wilde. Ze had haar Vader al geappt en die komt haar vanavond halen. Geen Idee waarom Maar goed het zij zo. Jan en ik besloten dan ook om mee te gaan naar het arsenaal en de welnessdag te laten zitten. ´De kaarten waren niet zo duur Maar het komt er verder niet meer van en ik had al gereserveerd. Het is zwaar bewolkt en waait stevig en frisjes.
Het arsenaal is best leuk vooral de roggen , haaien en andere vissen die je kon aaien en de knabbelvisjes die in een grote bak zitten en je dan kon laten knabbelen. Alles is in piratenstijl . Er was een simulatie attractie dan was je met een boot op zee in een storm. We zijn naar een toneelstukje in het Theater geweest en ook de rondgang met de bioloog en het vissen voeren was heel bijzonder. We hebben de uitkijktoren gedaan heel mooi want je kijkt echt overal over uit.Theresa mocht nog in een klimgedeelte en dat was van 3 tot 6 jaar en een deel van 6 tot 12 jaar. Helaas voor NIna dus we zeiden als je wil ga je toch want er zaten ook volwassenen in met hun kleine kinderen. Maar dat wilde ze niet en ze ging weer naar de vissen , ook goed. Dan allemaal weer op weg en buiten bij een kraam gingen we patat eten. Dus ik vroeg ook aan Nina of ze patat met mayo wilde want ze hadden geen andere sauzen en ze zei ja lekker. Dus toen we al de bakjes op tafel hadden gezet zaten we even met een mond vol tanden want Nina zei die hoef ik niet ik lust geen mayo. Oma heeft nu haar Cholesterol opgehoogd want ik heb de frieten met de mayo gegeten en die zonder uit de bakjes aan Nina gegeven. Wil ze rond een paal slingeren grijpt ze in een scherpe punt. Ze had niet echt haar dag geloof ik. Sabrina ook niet helemaal die had vandaag weer erg aanvallen en dat begon vanmorgen al vroeg. Toch had ze het naar haar zin met haar handjes bij de visjes en al die aquariums en veel te zien.
Ingrid en Jannick waren nog wat inkopen gaan doen en hadden Sabrina bij zich.
Jannick is nu aan het koken.
In de avond komen Bianca , Peter en Bo dan Nina ophalen.

Net heeft Jannick de Fotos van mijn telefoon naar de pc gezet dus her en der nog wat Fotos bijgezet.