Vandaag begon het al weer anders dan de bedoeling.

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen op tijd wakker en eruit . Jan zou mij naar Christine brengen maar buiten gekomen konden we niet weg. Jannicks auto stond voor ons en we konden geen sleutels vinden. Dus Ingrid wakker gemaakt en die kon ook geen sleutels vinden dus Jannick gebeld en die had de sleutels meegenomen. Dus heeft Ingrid zich aangekleed en heeft snel mij weggebracht. Jan is gaan lopen naar de huisarts voor mijn recept en dan ook langs de apotheek. Ingrid zou mij halen en belde of Christine nog tijd had want dan kwam ze ook koffie drinken. Dat was goed dus nog met zijn drieen aan de koffie en Theresa en Sabrina aan de limo.
Dan waren we om half 12 weer thuis. Ingrid is nog aan het zoeken naar de reserve autosleutel want als ze die vindt gaan Jan en ik met Jannick naar Salzburg. Dan kan ik m9sschien nog naar de kapper.
Middaten gemaakt en samen met Jan gegeten om 2 uur richting Schladming daar even bij de Kik rondgekeken en toen belde Jannick dat we hem konden ophalen. jannick ruilde met Jan en reed naar Salzburg . Helaas duurde het allemaal wat langer en was ik te laat voor de kapper. Maar een super mooie motor winkel . Dan kreeg hij eindelijk
zijn motor en werd alles gecontroleerd met zijn papieren en het kenteken erop gedaan. We namen afscheid en alle spullen die hij niet mee kon nemen namen wij mee.
Half 7 waren wij thuis en ik had eigenlijk verwacht dat hij thuis zou zijn maar ik kan me zo voorstellen dat hij of bij het RK of bij de Feuerwehr is. kan het niet aan Ingrid vragen want die is met de kinders naar karate.