Een dag met van alles en nog wat

Vanmorgen wakker rondom 7, een beetje tv en om 8 eruit gegaan. Douchen en ontbijten. Een beetje opruimen en wat afspraken gemaakt. Eentje voor de servicebeurt van de auto. Jan zijn medicijnen uitgezet. En jaja een afspraak bij mijn kapster in Salzburg voor morgen. Ik heb een papier waarop staat dat ik antistoffen heb dus zou geen test nodig hebben maar voor de zekerheid in Schladming maar een test maken en meenemen. Dan was het tijd om aan de wandel te gaan naar mijn gesprekstherapie. Ik had een licht jasje mee maar had het niet nodig zo warm was het al. Dan weer naar huis gewandeld . Middageten gemaakt Bami kipsate met saus. Samen met Jan gegeten maar dat kon niet buiten want ineens het weer omgedraaid naar harde wind en helemaal dicht getrokken. Jan nog de laatste hoekjes achter de plantenbakken vastgemaakt dan kunnen ze niet naar beneden schuiven. Hij zou de lekke band naar Promberger brengen maar had de sleutel van de garage niet gevonden. Dus in de middag even Jannick gebeld en die kon mij zeggen waar de sleutel lag. Dus Jan gaat nog even de band weg brengen . Jan heeft net de schommels en klimdingen van het rek gehaald en opgeborgen want het gaat weer heftig te keer.
Dan heb ik gebeld met de infolijn en die adviseren om toch nog een test te maken dus dat kon ik gelijk afspreken , ik kan morgenochtend om 8 uur terecht in Schladming daar komen we toch aan voorbij. De bevestiging kreeg ik al binnen tijdens het telefoneren. Zo komt de dag wel weer vol.
Het gevoel hebben dat je weinig gedaan hebt maar toch de dag voorbij.
Vraag ik Jan wanneer is je band klaar ? heeft hij hem niet weggebracht dan word ik wel boos want dan zegt hij ook nog een beetje te veel werk. Ik heb hem gevraagd toen hij de banden ging wisselen om alle banden na te kijken en te controleren. Ik wist dat er 1 lekke bij was. Ik vind het zinloos om te laten maken als de banden niet goed meer zijn . We hebben nl behalve de banden onder de auto nog 2 complete sets op velgen. Dan blijkt nu dat hij er van uit gaat dat ze gewoon goed zijn. En ik ging ervan uit dat hij dan gelijk de lekke apart had gezet. Nou nee dus hij heeft helemaal niet gekeken en ja hij heeft geen zin om nu alle banden van elkaar af te halen . Behalve 3 hoekjes vastzetten is 3 schroeven heeft hij vandaag alleen maar op zijn telefoon zitten koekeloeren. Dan word ik dus boos.
Ik geloof dat hij nu met een boos hoofd naar beneden is .