Er bestaan nog eerlijke mensen

Vandaag tegen 8 uur wakker, een heel klein beetje wakker worden met ontbijt tv en dan douchen en aankleden. Jan eruit gehaald en ik ondertussen ontbijten.
Het is weer nevelig. Dus dan zitten we met het licht aan zo donker is het. Ik voelde me niet fit en heb ook niet veel gedaan.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Later op de middag voor de zon bij ons achter de berg verdwijnt kwam de zon door. Ik dacht ik ga een stukje lopen misschien dat ik opknap, Ik was naar de Spar gelopen en wat inkopen gedaan. Bij de kassa overzag ik een reep chocolade in de kar en ik zei sorry niet gezien. Dan alles ingepakt en met de kar naar buiten , Ben ik bijna thuis bemerk ik dat ik mijn rugtas kwijt was. Dus weer helemaal terug en bij de kassa gevraagd. Laat mijn tas afgegeven zijn door een oudere dame. Ik had de tas aan de kar laten hangen. Er zat werkelijk van alles in alle pasjes , portemonnee met aardig geld erin, telefoon enz. Ik kan de dame niet bedanken want geen naam achtergelaten. Maar er zijn dus nog eerlijke mensen. Ik heb Jan gebeld of hij mij kwam ophalen want nog een keer trok ik niet om naar huis te lopen.
Thuisgekomen een broodje belegd en gegeten en nu even niets-

Wat heb jij een mazzel gehad. Fijn dat er toch nog eerlijke mensen zijn in deze wereld. LG,