Wedstrijd

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Ria gefeliciteerd met je verjaardag van ons allemaal.

Gisteren was het zover, Jannicks eerste wedstrijd in St.Jacob im Walde.
Om 5 uur opstaan want Jannick moest zijn skies die hij 's avonds gewaxt had schrapen. We moesten om 7 uur bij de Volksschule in Ramsau zijn waar we met een busje van Hubner vertrokken.
We kwamen tegen half 11 aan en Jannicks start was tegen half 12. Het was een skatingwedstrijd over 10 km en de 1e keer dat Jannick in deze leeftijdscategorie uitkwam.
Hij is dus een jonkie. De 1e ronde kwam hij goed mee maar de 2e ronde had hij weer verschrikkelijk buikpijn en misselijk.Hij kwam als 7e binnen en moest verschrikkelijk kotsen.
Hij moet weer terug naar de arts die het team begeleidt. Het is nog steeds niet duidelijk wat de reden is van de buikpijn.Het is heel erg balen want a.s. weekend zijn de Österreichse Meisterschaften in Eisenertz. Dat is te snel om er wat aan te kunnen doen.
Het is zeer frustrerend. Nico het andere jonkie werd 5e. Dominik Schweighofer had de 1e plaats.

Vanmorgen gaan trainen en vanmiddag naar de masseur voor mijn linkerarm. Het verbeterd nog steeds en samen met het trainen wordt mijn arm ook sterker.

Het is momenteel heerlijk zonnig weer, wel koud maar daar kan je op kleden.