Borrelen

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag 1 februar
He kinders feliciteer Ulrich van ons.

Naar de dierenarts geweest om raad te vragen want Felicia is jaloers op mij en markeerd dus al mijn dingen. De dierenarts moest wel lachen en zei dat katten nou eenmaal eigenzinnige dieren zijn en geen onderscheid maken dat ik een mens ben. We hebben nu hormoonpilletjes gekregen die ze een week elke dag en daarna een keer per week moet slikken. Als het helpt gaat het ook over als ze gesteriliseerd is. Maar daar willen we nog even mee wachten want ze is nog zo fragiel.
We hebben nu al in de gaten dat het helpt want ze heeft het niet meer gedaan.

Weer super mooi weer, we zijn gaan wandelen in Ramsau want we moesten om 16 uur toch even wat ophalen bij Jannick. Onderweg kwamen we op de Sonneloipe Jannick met zijn leerlingen tegen. Hij had vandaag een goede dag met 40 euro fooi.
Dan choco gaan drinken en op naar hotel Annelies waar de LLV Gouda bivakkeerd.
We vielen met ons neus in de boter want Hans gaf een borrel omdat zijn vrouw een prijs heeft gewonnen met een schilderij. Helemaal tof om even bij te praten met veel mensen.Dan weer naar huis, we hadden smiddags al warm gegeten maar ik kon toen we voorbij de McD kwamen een hamburger niet weerstaan.

linkje fotoboek Astrid de Wit
Astrid heeft een album met 699 foto,s op Picasa staan. Ik heb onderstaande foto,s van mezelf er ook afgehaald.
Dank je Astrid , ze zijn echt leuk.
Dank Randy voor het verkorten van de link, heb het dus gelijk op beide sites gewijzigd.