loopt even niet soepel

Loopt even niet soepel

Mittwoch 21.Jänner
Vanmorgen donker somber en erg koud. Het duurde tot tegen de middag voordat de zon door kwam. Daarna was het wel gelijk genieten met de volle zon en de deur open voor de frisse lucht.
Jannick kwam vanmorgen Theresa brengen en die moest verschrikkelijk huilen want ze wilde bij papa blijven. Dan met dekbed op de bank en papa even blijven zitten en toen was het goed en ging ze Kika kijken. Opa heeft haar ontbijt gemaakt en ze at alles op. Ze bleef wel een beetje sikkeneurig en na de pannenkoeken die ik had gebakken haar in bedje gelegd en ze viel vrij snel in slaap.
Soms komt er aan sommige dingen geen einde. Had ik eerst gen albums gekregen, dan eentje en een verkeerde van iemand anders. Die verkeerde heeft Els naar het adres gestuurd die we op hadden gekregen en het goed album was ook bij ons aangekomen dus dan neem je aan dat het in orde is. Krijg ik vandaag mail dat die mensen het album niet ontvangen zouden hebben. Even Els gevraagd maar die was niet thuis en die kijkt nog even of ze het bonnetje kan vinden van de post.
Eigenlijk zijn dit dingen waar ik geen zin in heb .
Wilden we vanmorgen met Theresa even naar de Mez maar omdat het pad zo erg glad is dan maar even met de auto, helaas pindakaas geen autostoeltje. Jannick wilde hem wel komen brengen in zijn middagpauze maar ach dan straks haar maar in de buggy en omlopen om er toch te komen .Ik moet mijn nieuwe pan nog ophalen die er gisteren niet meer was.
Ach het is mooi weer en niet erg om een frisse neus te gaan halen. Moet nu wel wachten tot Theresa wakker is.
Na haar slaapje goed ingepakt op weg gegaan met haar in de buggy. Het was koud en je zag dat er alweer een laagje aangvroren op de plassen lag (het was 15 uur) op de terug weg was het spekglad omdat er nu dus al flink ijs overal lag. Maar ik heb mijn WMF serveerpan en hij is prachtig en niet te tillen. Daarna heb ik de doos tiptoi opgezocht die ik al enige tijd geleden gekocht had. Ik dacht een uitdaging voor Theresa maar het was er ook een voor mij voor ik alles voor elkaar had. Eerst een account bij tiptop dan de gegevens downloaden van de Bauerhof dan de pen activeren en instellen dan alles synchroniseren en ja ook Theresa had al die tijd met geduld naast me aan tafel gezeten. Was de moeite waard want ze heeft er 2 ½ uur mee gespeeld en ze vindt het geweldig.
Toen papa kwam om haar te halen kon ze het hem al laten zien en toen ging ze er mee klieren en pakte Jannick het af en moest ik het opbergen. Dus dikke tranen en ze riep van mij van mij en toen zei Jannick haar dat is niet van jou dat is van oma en daar doe je voorzichtig mee. Dan zij weer ik wil boekie lezen , van mij van mij. Ik had zo meelij met haar maar ze koos eieren voor haar geld.
Morgen komt ze weer en dan mag ze weer ermee spelen. Ze weet dat als ze stout is ze er niet mee mag spelen. Hoop dat Ingrid morgen inderdaad vroeg uit is en ze niet weer langer moet werken. Kan wel weer wat tijd voor mezelf gebruiken.
Ondertussen is het met die mensen opgelost over het album. Niet dat ik er van wakker lig.