Jannick is jarig

Heerlijk geslapen en opnieuw pas na achten wakker. Een beetje tv maar dan toch opgestaan. Alles op mijn gemak , douchen, ontbijten en aankleden- Een wasmachine aangezet want dat stopt niet. Het was prachtig mooi en zonnig weer. De nachttemperaturen liggen steeds tussen de minus 8 en minus 12 maar zeer snel warm met die zon in de morgen. Dan met Jan samen naar de huisarts gaan wandelen en daarna naar de apotheek en dan weer terug- Dan was het tijd om te gaan koken , gelijk ook voor morgen. De buitendeur stond open en dat is zo heerlijk met die zon. De katten krijgen er lentegevoelens van.
Dan de zon achter de berg en de deur snel dicht. In de middag zelfs de houtkachel aangemaakt omdat het zo afkoelde. Sabrina kwam want Ingrid had oudergesprek op school. Alles is goed wat Theresa aan gaat. ze was pas na vijven thuis en Jannick pas tegen zes en die ging douchen. Dan met zijn allen voor Jannick zingen en taart eten. Ingrid had een Käsekuchen gemaakt. Had ze nog nooit gemaakt en hij was hoger gerezen dan de vorm maar hij smaakte echt zeer goed. Het maakt niet uit als het maar smaakt. Allemaal waren we er zeer te spreken over.
Ik speel met Sabrina nu een wild beest, ik maak klauwen en kom dan op haar toe. Zij maakt dan ook een klauwtje en doet het bij mij. Dus Ingrid zei ik mag de arts wel verklaren nee ze heeft niets , zo speelt ze met Oma. Want ze zit nu steeds met een klauwtje.
Weer een dag voorbij en ik kan me nauwelijks voorstellen dat Jannick ook al 29 is, mijn kleine ventje. 29 jaar geleden brak de oorlog daar in Iran/Irak uit en wat is er nu?

nogmaals van harte ook voor Jannick en gevolg. wil even zeggen dat de taart er heerlijk uitziet. veel plezier met elkaar

els molenaar 2020-01-08 19:10:31

Gefeliciteerd met Jannick taart ziet er net zo lekker uit als met jou verjaardag

Erna 2020-01-08 19:31:19

Wat een prachtige verjaardagskaart hebben de kids gemaakt, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jannick, en wat ben je weer verwend met zo'n heerlijke taart

Christina 2020-01-09 02:50:36

Gefeliciteerd!!! 🎂

Annemarieke 2020-01-09 14:53:29

Nog gefeliciteerd met Jannick, ja grote vent geworden, gaat snel !