Hieperdepiep Bo 1 jaar geworden.

Oostenrijk, Schladming

Donnerstag 30.Oktober
Hieperdepiep hoera Bo is vandaag ook 1 jaar geworden
Weer een prachtige en zonnige dag. Dat is het voordeel van de nachtvorst-
Jan en Jannick gingen eerst verder met egaliseren en daar na is Jan aan de secretaire begonnen. Het zijn zo ongelooflijk veel onderdelen na 2 ½ uur stond er een stuk onderframe.
In de middag zijn we naar Schladming gegaan, Jan moest zijn spullen aannemen van zijn nieuwe werkgever bij het Bezirk. Hij wil toch graag blijven werken ook al houdt hij er bijna niets aan over.
Maandag is zijn eerste werkdag .
Ik heb lekker rondgestapt in die tussentijd en daarna zijn we samen boodschappen gaan doen.
Gewoon gezellig saampjes.
Dan lekker wat broodjes gebakken en ik had een kleine gerookte makreel meegenomen lekker op dat broodje. Jan eet het niet. Ik kan daar af en toe zo zin in hebben.
Dan kwamen Jannick, Ingrid en Theresa thuis die waren naar Oberwölz geweest en ze brachten Theresa gelijk bij mij want zij hebben kaarten voor een cabaretvoorstelling in Liezen. Van de bank gekregen. Theresa lekker in bad gestopt, pyamaatje aan nog het peuterprogramma kijken op tv en na het zandmannetje en een flesje haar bed in. Jan heeft de onderkant van de secretaire af gekregen en het is echt ongelooflijk veel werk. Het huis ruikt wel lekker naar hout. De meubels zijn^met het FSC certificaat .

Werd ik vandaag gebeld door de belastingdienst en nee ze konden daar niets meer aan doen dat er zo veel geld in een keer afgehaald is van onze rekening en hij vroeg wanneer we onze adres wijziging gedaan hadden en ik dus verteld dat er ondertussen ook een 2e keer onderweg is zegt hij maar dan had het er al moeten zijn en ik nou dat hoeft niet post komt tussen 1 dag en 2 maanden na versturen soms aan. Zegt hij dan verander ik het adres nu gelijk wel (dat kon afgelopen week niet) Ik zeg hem misschien een ideetje om de Digid D te gaan gebruiken dat vindt hij ook maar helaas dat doet de belastingdienst niet. Gaaaaaapp.