Weer een dag overleeft

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen wakker van de wekker en dat is voor mij nooit goed. Maar we moesten om 8 uur bij de tandarts in Schladming zijn dus het ging niet anders. Ik hoefd eniet lang te wachten en bij de controle was alles ok. Hij zei me dat het inderdaad zeer pijnlijk is geweest en dat het normaal is dat ik nog steeds pijn heb. Antibiotica vandaag voor het laatst en ik heb een nieuwe doos pijnstillers gekregen maar heb het vandaag toch niet gebruikt. Ik wil een beetje heldere kop hebben. Ik moet wachten voor mijn prothese aangepast wordt heeft allemaal tijd nodig om te genezen. Ik mag 3 oktober weer .
In Gröbming langs de huisarts om het recept te laten uitschrijven van de tandarts. Dan naar de apotheek en naar huis.
Maar goed ik heb de laatste maanden steeds geschreven over de pijn in schouder en nek en dat ik zelfs vaak mijn arm niet goed kon gebruiken. Veel arts bezoeken veel meningen en ze wilde het opereren. Na de verwijdering van het implantaat is de pijn weg. Ik heb nog wel spierpijn maar dat wordt nu ook minder. Ik denk dat de oorzaak nu weg is gehaald. Maar mijn kaak en mond doen nog wel pijn. Maar wordt nu wel wat minder .
Dan thuisgekomen en koffie drinken met Ingrid en Sabrina. Ik had speculaasjes erbij en Ingrid voerde Sabrina haar speculaasje. Ze wees naar de tafel dus Ingrid zegt oh je wilt drinken en ze schudt nee. Dus Ingrid vraagt haar oh dan wil je melkschuim. Weer nee en waar wees ze naar? juist het speculaasje van Ingrid. Nee gek is ze niet. Het gaat haar nu weer beter wel erg instabiel maar ze zit weer en kan weer op haar kontje vooruit. Dan ging Ingrid Theresa halen en Sabrina bleef wat tot ze terug kwamen.
Na het middageten Münchner Weißwurst met Bretzel en Sauerkraut en natuurlijk de overheerlijke zoete mosterd. Genoeg over om vanavond nog een keer te eten. Sabrina kwam en Ingrid ging met Theresa naar Schladming inkopen voor haar verjaardag doen. Wij gingen eerst met Sabrina aan de wandel en inkopen doen. Het grootste deel van het ene cadeau is klaar en de 2e is helemaal klaar. Dan zijn we weer naar huis gegaan en we hadden Sabrina uit de kleren geholpen en even op de bodem gezet zodat ik mijn trui kon uittrekken en Jan was ook met iets bezig. Liet ze zich 3x achter elkaar keihard met haar voorhoofd op de bodem vallen. We schrokken ons te pletter. Een enorm ei en blauw. Wij hebben het idee dat ze het expres doet als ze even geen aandacht krijgt. Maar goed verder ging ze lief spelen.
Ingrid kwam met Theresa thuis en Theresa kwam met suikerspin boven en gelijk Sabrina met haar mond open zodat Theresa er wat in kon stoppen. Ingrid kwam en nam ze mee. Ik liep nog naar beneden om te zeggen dat ze een groot ei op haar voorhoofd had. Had ze nog niet gezien want haar haar hing er over. Ze kreeg gelijk speciale zalf er op. Terwijl we even met elkaar praten stoot Sabrina haar hoofd voor over keihard op de tafel en op het al blauwe ei dus dat zag erna helemaal niet meer uit. Dus Ingrid zegt ik geloof dat ze het expres doet en ja dat beaamde ik ook. Ingrid zei nog maar dat moet toch pijn doen, maar ja we weten niet hoe haar pijngrens is en de drang om zoiets te doen kan er ook zijn.
De dag was weer voorbij

misschien kun je er een hoofdband van schuimstof maken, met een leuke stof eroverheen van disney of zo, dan is haar hoofdje beter beschermd als ze zich stoot, en ze kan het dan ook nog zelf leuk vinden.denk hierbij aan welke disney film ze het liefst ziet bij de stof om het schuim heen.succesXXX