Zo van alles dag

Gisteravond werd ik helemaal gek van een geluid in de slaapkamer, Jan gevraagd maar die zei ik hoor niets. Nou ik hield het niet uit en het klonk als iets mechanisch en dan een dieren geluidje. Soms dacht ik het is weg maar even later was het weer. De slaapkamer doorzocht , licht aan gedaan want ik werd dus echt gek er van en jan wilde niet even voor mij uit zijn bed komen om voor mij te gaan luisteren waar het vandaan kwam. Ik hoor soms geluid ondanks mijn doofheid maar kan dan niet bepalen van waar het komt. Tot ik een helder moment kreeg en helemaal bovenin een van de kasten liggen kerstcadeaus en daar is een grote little people boerderij bij voor Sabrina. Dusik doe het deurtje open en ja hoor het schetterde eruit dus ik moest Jan vragen om het eruit te pakken want ik kan er niet bij. Dus het cadeau weer uitgepakt en er zat ergens een schuifje en die uit gezet. Geen idee waarom het zo maar ineens na lange tijd begonnen is. Moet het wel weer opnieuw inpakken maar het geluid is weg. Maar ondertussen zo wakker en zo koud dat ik om half 4 nog niet sliep en wakker werd omdat Ingrid Sabrina kwam brengen.
Nadat Ingrid thuis was gekomen vroeg ze of Sabrina kon blijven want ze wilde in de tuin werken en ja dus Sabrina op een dekbed met speelgoed in de huiskamer en nadat Jan gedoucht had ging hij haar vermaken en ik douchen. Ondertussen ontbijten.
Sabrina weer opgehaald en ik eten maken. Het weer was droog maar niet heel warm maar wel veel beter dan de afgelopen dagen en nadat de zon doorkwam werd het een graadje of 20. Dus na het middageten ben ik gaan verven aan het speelhuis, het rood is grotendeels een 2e keer gedaan en met wit begonnen maar dat is zo veel werk. jan heeft van een oude plastik pijp die eigenlijk bij de weggooi spullen was gehalveerd zodat hij 2 dakgoten voor het speelhuis kon maken. Grappig dat de kleur van de pijpen er goed bij passen. Dat zegt hij moet nog even nadenken over de bevestiging en nu heeft hij van hout houders gezaagd echt super zien die eruit. Eind van de middag werd het me te koud en ben ik gestopt. Ik heb nog steeds last van mijn urine weg infectie dus ook wel voorzichtig zijn. Jan was ondertussen weer gaan werken. Theresa mocht al schommelen ook al is het nog niet klaar en Sabrina in de andere schommel. De vreugde was groot.
Dan even een uurtje in bed gekropen en Theresa kwam me gezelschap houden en ook Sabrina kwam even . Dan tv kijken met Theresa samen grappig was iets Nederlands met Sanne Walis de Vries. Snel een hapje gegeten met Jan en Theresa wilde ook bij ons eten. Ze mocht blijven tot we weg gingen want er was vanavond burgerverzameling met sporter ering en daarna lekker eten. Ik had Schweinsbraten met sauerkraut, kartoffel en een salade. Jan wel het vlees en de aardappels en Knödel. Het was erg lekker en dan weer op huis aan was ondertussen toch 10 uur. Nu nog even nagenieten morgen hoeven we er niet vroeg uit want het is een vrije dag of wel de Nationale Feiertag