Langere vakantie in augustus

Gisteravond nog geregeld.
Wij zouden op donderdag 26 augustus samen met Sabrina en Theresa afreizen naar Nederland . Onderweg overnachten en dan de 27. in de Katjeskelder tot 6 september. Ik probeer al zeker 3 jaar kaartjes voor een K3 of aanverwante voorstellingen te krijgen. Het moet in een vakantie anders gaat het niet. Elke keer net niet in een vakantie of uitverkocht. Zie ik vandaag dat er ineens extra voorstellingen zijn dus gelijk gaan kijken helaas niet voor de Nachtwacht waar Theresa dol op is maar wel voor K3 maar dan op 22 augustus dat is de laatste speeldag. Dus met Ingrid bellen en voor haar is het ok dat in ieder geval Theresa eerder mee kan en eventueel als Sabrina niet met ons mee kan dan kan ze met Jannick mee. Dan Liduina gebeld en ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief we kunnen bij haar slapen wat ook fijn is van haar naar Antwerpen is goed te doen. Dan de kaartjes proberen te regelen en zie gelukt. Het gaat allemaal met corona maatregelen maar dat mag de pret niet drukken. Nu maar hopen dat de corona weg gaat zodat alles doorgaat. Oma´s aan de top.

Vanmorgen om 6 wakker en blijven dommelen tot de wekker om 7 ging. Opgestaan , wat gegeten en dan op weg. Ik was blij dat ik mijn skiondergoed en mijn skibroek had aangetrokken. Het was min 5 en veel wind en die was zo koud. Dan mijn gesprek gehad en weer dezelfde gang terug . Thuis gekomen eerst alles uit en dan maar gelijk even douchen en zo. Mijn huiskleren aan en een kop koffie gemaakt. Even op de mail gekeken en de bevestiging/reservering en betaal bevestiging van de K3 kaartjes binnen gekregen. We vertellen niets want het is haar verjaardagscadeau.

Middageten gemaakt, andijviestamppot met spekjes en wat varkenslapjes. Samen met Jan gegeten. Ik voelde me erg moe en in de middag even gaan liggen en sliep gelijk in. Dan weer opgestaan en ik denk wat hoor ik toch. Staat de stofzuiger aan in de keuken en Jan zit gewoon binnen. Dus ik vraag hem waarom staat de stofzuiger aan in de keuken en hij zegt hij deed het niet en was warm geworden. Ik heb hem al meermaals gezegd dat hij bepaalde dingen moet laten zoals als hij niet zuigt om dan toch door te gaan. eerste plaats zinloos want hij zuigt niet en dan wordt hij warm. En hopla Jan weer eens uit zijn dak en boos.
Zo morgen weer een dag.

Wat goedemorgen, Nicolette!!! Dat zal wel een superverrassing zijn!