Thuisreis

Duitsland, Frankfurt

Vanmorgen wakker gebeld door Jannick die nog niet was afgereisd maar ook langer was blijven slapen. Het was half 8 en hij stond op het punt te gaan rijden. Dus afscheid genomen en zij gingen op weg. Ze waren niet vroeger weg gegaan want Sabrina had hen vannacht om 2 uur verrast met een broek vol poep.
Wij ruimden op en ik heb nog een douche genomen en dan op weg. We hebben gelijk bij het benzine station waar we de vorige keer ook getankt hadden de auto vol gemaakt. Dan heb ik gelijk 2 koffie en broodjes meegenomen . Dus eerst de koffie opgedronken en later de broodjes in de auto weg gewerkt. Het weer was super en we konden ondanks de grotere wegwerkzaamheden doorrijden. We hadden gezien dat over Munchen al een uur tot 1 1/2 uur langer rijden zou worden dus gelijk Regensburg , Passau gepakt. Later thuis liet Jannick zien dat het de juiste beslissing was want demonstranten hadden in de middag alle wegen geblokkeerd bij Munchen.
Wij hebben er 7 uur over gedaan met kleine stops en kwamen vrij snel na Jannick thuis die wisselend beide gereden hadden een dus hoed af voor Jan. Dan het onaangename deel de auto leegmaken en gelijk alles opruimen. De was in de machine maar ik had niet veel omdat ik een keer gewassen had en een keer heeft Liduina gewassen voor mij en verder veel weggooi mee. Alles ius opgeruimd en de droger staat met de laatste was aan. We besloten om met de restantren die we hadden meegenbomen gezamelijk avondeten te doen. En dan heb ik een douche genomen en een bak koffie en naar bed en tv kijken. Een heerlijke vakantie is voorbij en veel te snel. En wat een bof hadden we met het weer. Er komen nog fotos aan maar daar had ik nu even geen zin meer in.

Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen!