Een beetje onwel

Vanmorgen wat algeheel onwel zijn. Hoofdpijn en spierpijn. Ik denk van de prik. Maar geen pijn in mijn arm zoals de vorige keer toen kon ik mijn arm niet eens omhoog krijgen. Vroeg wakker en lekker blijven liggen. Pas om half 9 gaan douchen en zo. Het is een stuk koeler en helemaal met donkere wolken dichtgetrokken en het heeft geregend.
Eerst een afspraak gemaakt bij de huisarts en tot mijn verbazing kan ik morgen al terecht. Ik heb een zere knobbel tussen mijn borst en oksel. Maar even naar laten kijken.
Dan alvast de kip grillen voor morgen dat heeft tijd nodig en die heb ik nu. Nog heel veel zalmrijst dus voor vandaag hoef ik me niet druk te maken. Jannick komt vandaag wel eten, hij heeft in ieder geval een kortere dag dan gisteren want hij moest om 7 beginnen en gisteren om 5 dan moet hij wel om 4 de deur uit. Plus een extreem lange dag gisteren. Maar vandaag dus later beginnen en misschien vroeger naar huis. Hij rijdt op een kieper en is in Schladming bij Royer aan het werk.
Fiep heeft het eindelijk opgegeven die piepte al vanaf dat ik de kip in de oven schoof en dat heeft hij vol gehouden tot 11 uur. Helaas te vroeg gezegd dat hij eindelijk stil is want ik hoor hem weer. Hij ruikt allemaal lekkere dingen en daar wil hij wat van hebben. Dat heet helaas pindakaas.
Omdat Fiep extreem bleef piepen en brullen vroeg ik aan Jan heb je echt eten gegeven want dat had ik aan hem gevraagd en hij zei ja. Dus ik in de vuilnisbakjes gekekenen daar zat niets in. Dat zeg ik hem en dan gelooft hij het niet.Dus hij gaat zelf kijken en kan het niet boven water halen. Ondertussen had ik ze een zakje voer gegeven en Fiep niet meer gehoord., Er staat wel hardvoer maar tja hij is gewend om in de morgen een zakje gedeeld met Felicia te krijgen.
Middageten was al klaar dus daar had ik geen werk aan. Een beetje gerommeld , een wasje verder niet veel. Jannick was toch nog laat thuis maar hij had al gegeten bij Royer. Die zijn nog van de oude stempel mensen die voor je werken geef je te eten. Je kan het slechter treffen dan bij Hotel Royer .Hij is nu weg maar komt straks nog het eten opeten. Hij is iets kwijt dus samen gezocht volgens Meli heeft ze het in haar handen gehad bij het opruimen met mij. Het zou in de verhuisspullen gezeten moeten hebben maar we kunnen het niet vinden. Wel andere dingen gevonden die ze nodig hebben en kwijt waren.
Behalve een flinke donderklap en wat spetters niks gehad en in de middag af en toe de zon en een 21 graden. Jan en ik stonden bij het hek van de konijntjes en ze kwamen gelijk aan gerend. Ze zijn al zo gewend als we daar staan dat ze wat krijgen. Dus maar even wat hoog gras geplukt en er in gedaan. jannick heeft via een vriend een compleet terrarium overgenomen . Echt goedkoop . Jannick wil graag baardagamen. Zijn leuke dieren en anders dan ik dacht. Dus nu heeft hij alvast een terrarium, die vriend had ook 3 agamen maar andere en wist dat hij groter moest na verloop van tijd . Toen had Jannick al gezegd dat hij interresse had.

Sporthotel Royer dat was voor ons vroeger de meest luxe plek om uit eten te gaan. En dan het liefst Tartarenhut. 😃😘

Annemarieke 2021-06-10 20:45:02

Gelukkig had ik bij de eerste prik geen last en de tweede ook niet