Sombere natte dag

Donnerstag 20.Oktober
Annemarieke ik zag gisteren pas staan om januari in de Eli koffie te gaan drinken , dat is altijd goed toch mits het begaanbaar is en jullie er zijn!!!
Volgens verschillende mensen moet je er ook goed Aziatisch kunnen eten, dat ga ik zeker een keer proberen.
Morgen is de grote dag dan gaan we de Eli verkennen.
Een koude natte nevelige dag en pas tegen vijven klaarde het op kwam zelfs een matig zonnetje en zag ik de prachtige witte bergtoppen en er ligt boven veel.
Ik wilde een foto maken van het prachtige uitzicht en kom binnen en zie op facebook praktisch gelijke foto van dezelfde top die ik ook wilde fotograferen. Zag er zo mooi uit met de al ondergaande zon erop.
Opnieuw een rustige dag , Ingrid kwam even koffie drinken. Samen met Jan middageten, stamppot met boerenkool uit Nederland en een lekkere jus van zo´n zakje uit Nederland . Ze hebben hier soms wel een soort jus in een zakje maar niet half zo lekker. En ik vind stamppot heel lekker maar wel met jus.
In de middag de Sint dvd gemaakt en besteld , altijd leuk om te doen en Theresa geniet er zo van. Elk jaar is er wel iets nieuws bij. Kon ik gelijk mijn nieuwe kaart proberen en het betalen ging er probleemloos mee.
Eind van de middag kwam Theresa want ze wilde hier haar broodje eten en ik wilde eigenlijk dat ze koos uit de 2 verpakkingen die al open waren maar ze wilde zo graag de Minions op haar brood. Dus ging Oma overstag.
Opa is ondertussen thuis gekomen en ze is samen met Opa met de ballonnen aan het spelen.